سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست ابرکوه

حوزه/ امام جمعه ابرکوه گفت: زهرای مرضیه سلام الله علیها مقتدای راستین ما و همه بشریّت است تا با الگوگیری از سیره قولی و فعلی ایشان با سبک زندگی سعادتمندانه آشنا شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ابرکوه، همزمان با خجسته ایام دهه فجر و به مناسبت ولادت با سعادت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، صبح امروز فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهرستان ابرکوه به همراه تعدادی از خواهران کادر این حوزه با امام جمعه شهرستان دیدار کردند و فعالیت های حوزه بسیج خواهران در عرصه های فرهنگی، هنر و اجتماعی و مذهبی با محوریّت سبک زندگی اسلامی گزارش شد.

در این دیدار امام جمعه و رئیس مجمع بسیج شهرستان با تبریک ایام دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) و فرزند برومندش امام خمینی (ره) گفت : به بیان حضرت امام (ره) وجود مبارک حضرت زهرا (س) از مفاخر همه ما است و مباهات داریم که آن وجود مبارک در حجره ای کوچک آنچنان تحوّل بخش تاریخ بشریّت شد که شعاع نور وجودی و هدایتش از خاک تا افلاک اثر بخش است . 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار کرد: زهرای مرضیه سلام الله علیها مقتدای راستین ما و همه بشریّت است تا با الگوگیری از سیره قولی و فعلی ایشان با سبک زندگی سعادتمندانه آشنا شویم و راه و رسم عزتمداری را در پرتو تمسّک به ولایت دنبال کنیم . 

وی، مسئولیت حوزه مقاومت بسیج خواهران را تعیین کننده خواند و افزود: نماد پرجلوه حرکت بسیجی برادران در رزمایش ها و حضور اجتماعی بسیجیان و اقدام پر جلوه بسیج خواهران، دمیدن روحیه بسیجی در بین جامعه زنان و دخترانی است که میراث دار انقلاب و امام و شهدا هستند . 

وی از بسیج خواهران خواست در شرایط دشوار فعلی حضور پر رنگ در فضای مجازی داشته باشند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha