سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دوره سبک زندگی اسلامی

دوره «آموزش مجازی سبک زندگی اسلامی» حوزه‌های علمیه خواهران با مشارکت مؤسسه آوای توحید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره « آموزش مجازی سبک زندگی اسلامی» حوزه علمیه خواهران با مشارکت مؤسسه آوای توحید برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش:‌ عناوین دوره شامل ملاک‌های ازدواج موفق، استحکام خانواده و همسرداری موفق، برخورد مناسب با همسر بداخلاق، راهکار برای درگیری‌های خانوادگی و تربیت جنسی فرزند می‌شود.

حد کفاف، انفاق و مساوات اجتماعی، حقوق و جایگاه زن و مرد، وضعیت غرب و دیدگاه فمینیسم، حسن ظن و وسعت رزق و تمدن‌سازی اسلامی از دیگر محورهای این دوره آموزشی است.

در طول برگزاری این دوره امکان ارتباط علمی با استاد فراهم است و در انتها گواهینامه پایان دوره از سوی دانشگاه قرآن و حدیث به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود و نفرات برتر نیز جوایزی دریافت خواهند کرد.

اعطای مدرک تخصصی تبلیغ از سوی حوزه خواهران و بکارگیری طلاب خواهر در مناطق تبلیغی، آموزشی و پژوهشی از دیگر امتیازهای شرکت در این دوره آموزشی است.

هزینه شرکت در این دوره ۴۵ هزار تومان است و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علی فتحی پژوهشگر برجسته در مجموع طی ۲۹ جلسه آموزش این دوره را برعهده دارد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۵۳۷۸۴۵۱۸۰ یا ۰۹۰۲۸۲۵۸۶۲۱ تماس حاصل کرده و برای شرکت در این دوره می‌توانند به آدرس اینترنتی yun.ir/۷moop۲  مراجعه کنند.

۳۱۳/۶۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha