پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیرازیان

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از فعالیت ۳۸۲ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: تمامی فعالیت کانون‌ها در قالب سامانه بچه‌های مسجد ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، امروز در مراسم افتتاحیه کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) آشخانه که هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت، ضمن قدردانی از تلاشگران مسجد امام علی (ع)، از فعالیت ۳۸۲ کانون فرهنگی در استان خبر داد و گفت: فعالیت کانون‌ها در قالب سامانه بچه‌های مسجد ثبت و هم‌اکنون با اجرای طرح «ایران قوی» این فعالیت‌ها امتیازدهی و ارزیابی می‌شود.

وی افزود: فعالان کانون‌ها تا پایان ۲۲ دی‌ماه فرصت دارند در این طرح ملی با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir شرکت کنند و فعالیت‌های کانون خود را ثبت کنند.

شیرازیان همچنین با عنوان اینکه زین پس صدور مجوز فعالیت کانون‌ها به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: برای همه کانون‌ها مجوز الکترونیکی صادر می‌شود و همچنین مساجدی که ظرفیت و راه‌اندازی کانون فرهنگی هنری دارند، می‌توانند، ضمن اعلام آمادگی و درخواست مکتوب به ستاد استان، مراحل دریافت مجوز را به‌صورت الکترونیک و در فضای مجازی انجام دهند.

اسماعیل مقدس رئیس هیئت‌امنای مسجد امام علی (ع) آشخانه نیز به فعالیت‌های این مسجد و ضرورت راه‌اندازی کانون فرهنگی هنری در آن اشاره کرد و گفت: پنج هزار جلد کتاب با محوریت اندیشه مطهر و کتب منتشر شده از شهید آیت‌الله مطهری در این کتابخانه دایر است.

وی فعالیت‌های خیرخواهانه و عام‌المنفعه و همکاری ارکان مسجد با تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به‌صورت ماهانه و مستمر را از جمله فعالیت‌های این مسجد نام برد و گفت: با تلاش فعالان کانون مسجد شاهد رشد بیشتر فعالیت‌های مسجد باشیم.

گفتنی است، این افتتاحیه با اجرای گروه سرود بچه‌های مسجد و اهدای حکم رابط کانون‌های فرهنگی هنری مانه و سملقان به کانون قدر ولایت با مدیریت ایوب قاسمی پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha