پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 942766
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
همایش بانوی مرز نشین

حوزه/ همایش «بانوی مرزنشین» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و ولادت حضرت زهرا(س) به همت گروه جهادی نرجسیون شهرستان تربت جام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، همایش «بانوی مرزنشین»، با حضور بانوان تربت جام به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و روز ولادت حضرت زهرا(س) به همت گروه جهادی نرجسیون این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سرور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه قرارگاه ثامن الائمه(ع) در این نشست، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، خاطر نشان کرد: یازده هزار شهید اهل سنت، سند وفاداری و همراهی آنان «آن با جمهوری اسلامی است.

وی یکی از مهمترین خدمات اهل سنت به نظام را خدمات ارزنده و شایان توجه گروه نرجسیون عنوان و بیان کرد: گروه نرجسیون این شهرستان با همکاری کانون بانوی مرزنشین، تاکنون منشا خدمات، برکات و اثرات شایسته و قابل توجهی در جهت حمایت از محرومان و یتیمان بوده و با تلاش و عزم ویژه، رسیدگی خوبی به یتیمان و مستمندان صورت پذیرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثامن الائمه(ع) با بیان این که انقلاب اسلامی، نمایش خروج از ظلمت به سوی نور بود، تصریح کرد: انقلاب با هدایت و راهبری امام راحل(ره) دست دشمنان و رژیم صهیونیستی را از این کشور کوتاه کرد و رزمندگان فداکار با جهاد، ایثار و از خودگذشتگی خود این ایام را در ذهن همه ملل تاریخ جاودانه کردند.

مولوی برزگر، امام جمعه اهل سنت این شهرستان نیز در این همایش ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم و به خصوص نسل جوان تاکید و ابراز کرد: وقایع دهه مبارک فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن و خلق حماسه زرین انقلاب، باید برای مردم تبیین شده و آرمان های انقلاب در این ایام مورد بازخوانی قرار گیرد.

 سخنرانی خانم پروانه، مدیر گروه جهادی نرجسیون و مسئول کانون بانوی مرزنشین شهرستان تربت جام، به همراه برگزاری جشن طنز و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این همایش بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha