پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار ائمه جمعه استان همدان با آیت الله نوری همدانی

حوزه/ راه اندازی مرکز علمی در سطح ۲و ۳ در قم برای طلاب همدانی ضروری است و این امر باعث می شود طلبه های این شهر از نظر علمی، تهذیبی و اخلاقی رشد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان در دیدار ائمه جمعه این استان با حضرت آیت الله نوری همدانی که در قم برگزار شد، بر اهمیت راه اندازی مرکز علمی در سطح ۲و ۳ در قم برای طلاب همدانی و تحت اشراف حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد و گفت: این امر باعث می شود طلبه های این شهر از نظر علمی، تهذیبی و اخلاقی و... مورد توجه قرار گیرند و بیشتر رشد کنند.

وی بر اهمیت مسئله وحدت در بین روحانیون، طلاب و ائمه جمعه و مسئولان و مدیران حوزه علمیه این استان تأکید کرد و اظهار داشت: هم اکنون ۱۶ مدرسه علمیه با یکهزار ۵۰۰ طلبه در حال تحصیل هستند و چند رشته تخصصی مانند مشاوره، کلام جدید، مهدویت در کنار کرسی های خارج در این استان فعال می باشند.

IMG_5438-17-.jpg

حفظ میراث عالمان دین ضروری است

حجت الاسلام  والمسلمین شعبانی، امام جمعه شهر همدان نیز تقویت وحدت بین روحانیون این شهر در دستگاه ها و نهادهای مختلف، ائمه جمعه و مدیریت استانی، تبلیغ دین و ترویج ارزش های اسلامی، تأکید و حوزه علمیه این شهر را میراث بزرگ عالمان گذشته این استان چون حضرت آیت الله نوری همدانی دانست.

وی بیان داشت: روحانیون شهر در قبال میراث گذشتگان عالمان دین وظیفه دارند و باید این امر نیز روز به روز تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha