پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نحوه برگزاری کلاس های ترم دوم سال تحصیلی 1400-1399 طلاب خواهر بافقی تبیین شد

حوزه/ با حضور اساتید مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان بافق نحوه برگزاری کلاس های ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ این مدرسه تبیین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، همزمان با آغاز ترم دوم تحصیلی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق، نشست توجیهی تشکیل کلاسهای ترم جدید در ایام کرونا از طریق سامانه مدرس با حضور مدیر و اساتید برگزار شد.

در این نشست خانم مریم تفکری، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) بافق، با توضیح در رابطه با نحوه برگزاری کلاس ها از طریق سامانه مدرس گفت: به منظور ایجاد آرامش برای طلاب و خانواده های آن ها تدریس، انجام تکالیف و آزمون های کلاسی در ترم جاری از طریق سامانه مدرس و بصورت آنلاین برگزار خواهد شد .

مدیر مدرسه علمیه خواهران بافق تأکید کرد: اساتید تمام سعی خود را داشته باشند و با طلاب با رفق و مدارا برخورد داشته و در هر کلاسی مباحث اخلاقی و سیاسی نیز بیان شود و در صورت بروز مشکل برای طلاب حتما معاون آموزش را در جریان قرار دهند.

در ادامه نشست، اساتید نظرات و پیشنهادات خود را جهت برگزاری هر چه بهتر کلاس ها بیان کردند و محدوده تدریس در اختیار اساتید قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha