جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز زن

حوزه/ بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت زن تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، صبح امروز به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز بزرگداشت زن تجلیل شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در آیین تجلیل از بانوان شاغل در این اداره کل بیان کرد: شکل گیری نظام جمهوری انقلاب اسلامی موجب حضور پررنگ زنان و بانوان مسلمان ایرانی در صحنه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی می باشد.

فاطمه کرمپور با اشاره به ویژگی های زندگی گهربار دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی عالم دانست و گفت:  زنان ایران اسلامی با الگوگیری از همسر بزرگوار امام علی (ع) که خودشان معصوم، پدر بزرگوارشان معصوم، همسر مهربانشان معصوم و فرزندانشان معصوم بودند، با حضور موثر در عرصه های مختلف اعتقادی، دینی، اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی در ثبات و پایداری جامعه دارند.

وی افزود: تلاش خواهران مشغول در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در کنار امور دیگر همچون خانه داری بسیار ستودنی بوده و این نشان دهنده این است که این قشر دوشادوش مردان در عرصه کار و همت و خدمت به مردم ایران اسلامی کوشا هستند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر، ضمن تقدیر و تشکر فراوان از زحمات بانوان شاغل در تمام حوزه های فرهنگی و هنری این اداره کل، خاطرنشان کرد: بانوان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در بخش های مختلف اداری و حتی مدیریت واحدها نقش ایفا کنند که امیدواریم بتوان از نقش بانوان در پیشبرد اهداف بیشتر استفاده کنیم.

در پایان این مراسم از بانوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اهدای لوح تقدیر  و هدایای نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha