چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروی هوایی یک نیروی دانش بنیان است، گفت: باید در عرصه نرم افزار و تولید دانش هوایی به پیشرفت های فوق العاده ای برسیم که نه تنها به خودکفایی بلکه به مرجعیت در عرصه تولید دانش هوایی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در دیدار جمعی از فرماندهان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در  سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ و روز نیروی هوایی ضمن تبریک دهه گرامیداشت دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با بیان اینکه یکی از مهمترین مؤلفه های قدرت یک نظام، اقتدار دفاعی است، گفت: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در ساختار هندسه اقتدار نظام، دارای جایگاه بسیار ویژه ای است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در ساختار اقتدار دفاعی، امنیت هوایی در عرصه های آفندی و پدافندی بسیار مهم است، اظهار کرد: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری دارای توانمندی های بسیار اقتدار آفرین برای نظام بوده و است.

وی با بیان اینکه در این ۴۲ سال، نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران یکی از موفق ترین ارکان پیشرفت و عرصه دفاع از نظام بوده است، تصریح کرد: در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تمام فراز و نشیب های آن، همواره نیروی هوایی یک نیروی موفق، پیروز و توانمند بوده و تاثیر بسزایی در عرصه آفرینش قدرت داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه نیروی هوایی یک نیروی دانش بنیان است، گفت: باید در عرصه نرم افزار و تولید دانش هوایی به پیشرفت های فوق العاده ای برسیم که نه تنها به خودکفایی بلکه به مرجعیت در عرصه تولید دانش هوایی دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، توانمندی در عرصه سخت افزاری دانش هوایی را نیز ضروری دانسته و افزود: در عرصه ساخت و تأمین قطعات مورد نیاز و همچنین تولید جنگ افزارها باید به خودکفایی و مرجعیت برسیم.

امام جمعه بوشهر اظهار کرد: الان در عرصه قدرت و مدیریت عملیات های هوایی، نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران در جهان زبانزد است.

وی با بیان اینکه در هندسه نظامی باید خدامحوری خیلی مورد توجه قرار گیرد، افزود: در ساختار نیروی های مسلح گذشته از دانش، لازم است ایمان، تقوا، اخلاق، اتکا به خدا و توانمندی های فرهنگی و اعتقادی بسیار مورد توجه قرار گیرد چون یک ارتش اگر خدا داشت پیروز است اما اگر با خدا نبود هر چند تجهیزات بسیاری داشته باشد موفق نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: در عرصه ولایتمداری نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران، ولایتمدار و تابع فرماندهی کل قوا هستند و این از افتخارات نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران است که لشکر خدا هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha