جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ همایش تجلیل از جهادگران عرصه سلامت استان همدان

حوزه/ ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از جهادگران عرصه سلامت مقابله با ویروس کرونا تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیر حوزه علمیه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از جهادگران عرصه سلامت مقابله با ویروس کرونا تجلیل شد.

در شروع این مراسم دکتر رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در روزهای اول شیوع این بیماری با کمبودهایی در عرصه تجهیزات بهداشت و درمان همچون ماسک، روبرو بودیم، اظهار داشت: با حضور به موقع نیروهای جهادی به اندازه‌ای این مشکل برطرف شد که در کمترین زمان حتی می‌توانستیم به نقاط دیگر این تجهیزات را ارسال کنیم.

وی با اشاره به همراهی خوب جامعه متدینین با ستاد کرونا، یادآور شد: از نکات بسیار مهم که باید به آن اشاره کرد همراهی و همگامی جامعه متدین و مذهبی استان با ستاد بود که باید گفت کمترین چالش و مشکل را با این قشر داشتیم.

حیدری مقدم با بیان اینکه در شرایط فعلی اروپا و آمریکا با مشکلات بسیاری در عرصه درمان این بیماری مواجه هستند، مطرح کرد: لازم است در کشور قدر  داشته‌هایمان و زحمت کشانمان را بدانیم و فراموش نکنیم که موفقیت امروز حاصل در کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه‌ها و نهادها بوده است.

وی مدیریت حوزه سلامت را همانند مدیریت یک کشتی درگیر در دریای متلاطم دانست و گفت: مدیریت حوزه سلامت مانند مدیریت یک کشتی آسیب دیده است که در گرداب گیر کرده و نیاز به تعمیر دارد و با وجود تمام مشکلات باید رو به جلو نیز حرکت کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در همدان بحران غیرقابل کنترلی در یک سال گذشته نداشتیم، یادآور شد: اینجا باید از نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله موسوی اصفهانی به جهت همراهی با ستاد استانی کرونا تشکر ویژه داشته باشیم.

در پایان این مراسم نیز از تعدادی از  طلاب جهادی و مسئولان قرارگاه شهید مدنی و از امیرحسین اذکائی، خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان همدان به جهت فعالیت در ایام گذشته مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha