پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آبادگفت: نمایشگاه تولیدات خانگی و اقتصاد مقاومتی طلاب با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و فراهم کردن زمینه اقتصاد مقاومتی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، سکینه حاجی آبادی از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تولیدات خانگی طلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت زهرا (س) خبر داد.

وی گفت: نمایشگاه از ۱۲ بهمن آغاز شده که تا ۲۲ بهمن از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ عصر پذیرای بازدیدکنندگان است.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد اشاره کرد: در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حجت الاسلام والمسلمین قنبری امام جمعه شهر، بخشدار و شهردار و برخی از مسئولین شهر حضور داشتند.

حاجی‌آبادی، هدف از برپایی نمایشگاه را تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حمایت از تولیدات خانگی بانوان طلبه، ایجاد فرهنگ کار، فراهم کردن زمینه اقتصاد مقاومتی و معرفی تغذیه سالم و ... دانست.

وی توضیح داد: غرفه های نمایشگاه شامل ملزومات عفاف و حجاب، محصولات ارگانیک، صنایع دستی، کتاب و محصولات فرهنگی، گل و گیاه، زیورآلات و ... است.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد در ادامه خاطرنشان کرد: محصولات غرفه حجاب و عفاف که از تولیدات جمعی از طلاب این مدرسه است با قیمت بسیار مناسب و با هدف نهادینه کردن حجاب و عفاف به ویژه برای کودکان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

حاجی آبادی گفت: در حاشیه نمایشگاه، فعالیت‌های فرهنگی مانند مشاوره خانوادگی، تحصیلی، پاسخگویی به احکام شرعی و شبهات و ... صورت می پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha