شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یوم الله 22 بهمن

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه فارس، مهمترین رکن موفقیت نظام مقدس اسلامی را در بیش از چهل سالی که از حیات طیبه آن می گذرد ولایتمداری و حضور همه جانبه و حمایت های بی دریغ مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمدعباسپور، مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان فارس، با تبریک فرارسیدن۲۲ بهمن آورده است: دهه پر فروغ فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل رضوان الله تعالی علیه را به تمامی رهپویان راه امامت و ولایت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این انقلاب عظیم با امدادهای غیبی خداوند تبارک و تعالی و رهبری آن حکیم فرزانه با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و حمایت و پشتیبانی مردم ایران عزیز، سرنگونی رژیم طاغوتی پهلوی فراهم آورد و آیه شریفه «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» در این انقلاب مصداق بارزی برای حرکت الهی این مردم گردید.

مهمترین رکن موفقیت این نظام اسلامی در بیش از چهل سالی که از حیات طیبه آن می گذرد؛ ولایتمداری و حضور همه جانبه و حمایت های بی دریغ مردم بوده است. لذا می بینیم علیرغم همه دشمنی های استکبار جهانی مردم نسبت به آرمان های اول انقلاب ثابت قدم بوده و به آنها خیانت نکرده اند. نمونه بارز این حمایت ها و ابراز محبت به آرمان های بلند امام راحل و انقلاب بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن در همه این سال ها بوده است. در سال جاری نیز این مردم صبور و بصیر با رعایت دستور العمل های بهداشتی و از طرق مختلف وفاداری خودشان را به رخ جهانیان خواهند کشید. ان شاء الله.

در سالروز پیروزی حق بر باطل بار دیگر با معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر انقلاب تجدید عهد می نماییم و می گوییم در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب با قدرت در مسیر عزت و عظمتی که برای ما روشن کردند قدم برمی داریم و بدون هیچ ترسی از استکبار جهانی و ایادی او، ایران اسلامی عزیز را به قله های پیشرفت و تعالی می رسانیم و این امانت را به نسل های آینده واگذار می نماییم.

در بهار انقلاب یاد و خاطره سردار رشید جهان اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه می داریم و بر روح الهی او درود و سلام می فرستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha