پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اولین جلسه ستاد پذیرش حوزه علمیه خواهران استان یزد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در اولین جلسه ستاد استانی پذیرش حوزه استان، گفت: ثبت نام حوزه های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از شنبه ۲۵ بهمن آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، در اولین جلسه ستاد استانی پذیرش حوزه های علمیه خواهران که با حضور اعضای ستاد متشکل از معاونان آموزش، پژوهش، فرهنگی، اداری و مالی، مسئول روابط عمومی و مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار شد، با اعلام آغاز زمان ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ از روز شنبه  ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا، تبلیغ از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای جایگزین تبلیغ به شیوه‌های حضوری خواهد شد.

وی با تقدیر و تشکر از اقدامات ستاد پذیرش مدارس علمیه خواهران استان، در سال های گذشته بر انجام تبلیغات پذیرش به روش های نوین تأکید و نقاط مثبت و مشکلات وموانع پذیرش در سال های گذشته را مورد بررسی قرار داد و به ارائه راهکارها در جهت رفع این موانع پرداخت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام، ارتباط گیری بیشتر و مؤثرتر برای جذب و پذیرش در مدارس علمیه با استفاده از فضای مجازی و از طریق بکارگیری تمامی ابزارها و ظرفیت‌ها باید انجام شود.

وی  در ادامه خواستار شناسایی دانش آموزان مستعد جهت پذیرش در حوزه های علمیه خواهران شد و تصریح کرد: در کنار استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی و بهره گیری از رسانه های محلی وتبلیغات محیطی در امر پذیرش، تبلیغ چهره به چهره نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی مهم وراه گشا است.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی ادامه داد: با توجه به آغاز پذیرش سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، خواهران علاقه مند به تحصیل می توانند از روز شنبه مورخ ۲۵بهمن ماه ۱۳۹۹ جهت ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز مدیریت حوزه های خواهران کشور به آدرس http://whc.ir مراجعه و با دریافت دفترچه راهنما و لیست مدارس جهت ثبت نام اقدام و یا به مدارس علمیه خواهران استان یزد مراجعه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha