جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عدنان منصور وزیر اسبق امور خارجه لبنان

حوزه/ عدنان منصور وزیر اسبق امور خارجه لبنان تأکید کرد: حکومت اسلامی ایران به لطف رهبر فرزانه آن دستاوردهای بزرگی را در تمامی سطوح تحقق بخشیده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، عدنان منصور وزیر اسبق امور خارجه لبنان تأکید کرد: حکومت اسلامی ایران به لطف رهبر فرزانه آن دستاوردهای بزرگی را در تمامی سطوح تحقق بخشیده است.

وی افزود: بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول، ایران در حال حاضر در رتبه بیست و هشتم قدرت اقتصادی قرار دارد و از نظر قدرت خرید در جهان در رتبه هفتم است.

وزیر اسبق امور خارجه لبنان ادامه داد: دستاوردهایی که در تمامی زمینه ها در ایران حاصل شده را نمی توان نادیده گرفت و همچنین این کشور به خودکفایی رسیده و تولیدات خود را به کشور های دیگر صادر می کند.

منصور تصریح کرد: ایران در سطح نظامی توانسته است زیر دریایی، ناوشکن ها ، هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) و جنگنده ها را بسازد و ارتشی را به وجود بیاورد که در جهان رتبه چهاردهم دارد.

این دیپلمات لبنانی با اشاره به جهش بی نظیر ایران در دستیابی به برنامه صلح آمیز هسته ای، افزود: ایران به قدرت هسته ای تبدیل شده و فناوری کامل سوخت هسته ای را داراست.

وی تأکید کرد: آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اراده ملت ایران تکیه کرده اند؛ چراکه ایشان می داند که ملتش ریشه دار است و با نفت زنده نیست و بدون نفت نیز از بین نمی رود. بلکه ملت ایران دارای توانایی ها، پتانسیل ها و استعداد هایی است که می تواند امر محال را به واقعیت تبدیل کند و این ملت می تواند کار های غیر ممکن را به انجام برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha