جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی عصر امروز  در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: شما جزو مبارزان انقلابی و مجاهدین همیشه در صحنه انقلاب هستید که اگر قرار باشد این ایام سالگرد پیروزی انقلاب را به کسی تبریک بگوییم، شما جزو اولویت‌ها هستید.

 امام‌ جمعه قزوین افزود: شما جزو عزیزانی هستید که تمام عمر خود را برای انقلاب و حفظ و استمرار آن گذرانده اید و فعالیت‌های ویژه ای در پیش از انقلاب داشته اید و این مجاهدت‌ها پس از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس ادامه داشته است.

 وی در پایان عنوان کرد: در دوران مبارزات شاه گروهی بودند که در سال‌های ۵۴ از مجاهدین خلق حمایت می‌کردند و می‌گفتند اگر ما ۱۰۰سال دیگر به امروز کشور فلسطین برسیم خیلی پیشرفت کرده ایم، اما برخلاف نظر آنها ۱۰۰سال طی چهارسال طی شد و امروز ایران به اقتدار دست پیدا کرده است.

به اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی شد

سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای این مراسم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌هاست که بحث اقتصاد مقاومتی و توجه به اصل ۴۴ را مطرح کرده بودند اما متاسفانه با گذشت سالیان زیادی از سوی دولت‌های مختلف مورد توجه قرار نگرفت و به صورت قانون هم درنیامد و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور به علت بی‌توجهی به مباحث اقتصاد مقاومتی بود.

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در دوران مبارزات انقلابی و پس از پیروزی انقلاب اذعان کرد: در آن دوران مجاهدین خلق با عضوگیری‌های زیادی که داشتند و تیم‌های تشکیلاتی که راه اندازی کرده بودند نگاه متفاوتی را در پیروزی انقلاب و مقابله با دوران شاهنشاهی ایجاد کرده بودند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha