سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین دادآفرین در نشست«ارائه راه کارهای تبلیغ مناسب»  در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد

حوزه/ مدیر موسسه امیر بیان یزد در جمع طلاب مدرسه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد گفت: شناخت مخاطب در تبلیغ و سخنرانی می تواند مهم ترین ویژگی یک تبلیغ موفق باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد؛ حجت الاسلام دادآفرین در نشست «ارائه راهکارهای تبلیغ مناسب»، در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد، با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم طلاب تبلیغ است، گفت: برای تبلیغ مناسب باید به مباحثی مثل مخاطب شناسی، اقنای اندیشه، محتوای مناسب،و ... توجه کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.

وی با بیان اینکه در امر تبلیغ باید توجه ویژه ای به بحث مخاطب شناسی کرد، افزود: اگر مبلغان مخاطب خود را بشناسند می توانند راهی که پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله) پیموده اند را ادامه دهند.

مدیر موسسه امیربیان یزد، پیامبر(ص) را طبیب دوار خواند و اظهار کرد: امیرالمومنین علی(علیه سلام) پیامبر(ص) را طبیب خوانده اند، زیرا ایشان به دنبال مردم می رفتند.

حجت الاسلام داد آفرین به معرفی اقدامات صورت گرفته در حوزه تبلیغ در موسسه امیربیان اشاره کرد و گفت: این موسسه در حوزه مخاطب شناسی فصل های متنوعی را ارائه کرده  و به تدوین 24فصل سخنرانی در حوزه علمی، شاد، مذهبی، روایتگری، تک جلسه ای، چندجلسه ای، رسانه ای رسیده است.

وی در پایان به معرفی آثار تدوین شده در دهه فجر و انتخابات پرداخت و بیان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در دهه فجر صورت گرفته که شامل چهارکتاب باعنوان«زندگی را از بالاببین»، «تا خندق انقلاب»، «مبارزه باشهدا»و «قانوان جنگل» و سخنرانی پاور تهیه و در اختیار عموم قرار داده شد، که امید است طلاب نهایت استفاده از این بحث ها ببرند و در اختیار دیگران نیز قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha