جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوی در سطح استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، امروز در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوی در سطح استان بوشهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهر بوشهر چهارشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۹:۳۰ از مسیر های مشخص شروع خواهد شد.

وی افزود: مسیر راهپیمایی از میدان شهید رئیسعلی دلواری آغاز و سپس میدان‌قدس- چهار راه شیلات-بلوار طالقانی(صلح آباد)- میدان شهیدمطهری، بزرگراه امام علی(ع)- میدان غدیر- دهکده‌گردشگردی  که مسافت این مسیر ۱۴ کیلومتر است.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: آیت الله خاتمی عضو شورای محترم نگهبان به عنوان سخنران ویژه دعوت شده است که به صورت زنده از صداوسیمای بوشهر پخش خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن دعوت از مردم شریف استان جهت شرکت در این راهپیمایی اظهار داشت: شرکت کنندگان در راهپیمایی موتوری و خودرویی وسایل نقلیه خود را به شعارهای انقلابی، تصاویر امام و رهبری و تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی مزین کنند تا جلوه ای ویژه به مراسم امسال بدهند.

وی بیان داشت: اطلاعات، بیانیه و سخنرانی مراسم از ساعت ۹:۳۰ صبح از طریق رادیو بوشهر با موج های MHz ۴/۹۷ - ۹۴ fm و kHz  ۱۳۰۵  AM در مسیر راهپیمایی قابل دریافت می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha