جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم تجلیل از مادران برگزیده طرح ملی شکوه مادری

حوزه/ مراسم تجلیل از مادران برگزیده طرح ملی شکوه مادری با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی و جبهه فرهنگی مردمی استان سمنان، در اداره تبلیغات اسلامی سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مراسم تجلیل از مادران برگزیده طرح ملی شکوه مادری با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی و جبهه فرهنگی مردمی استان سمنان، در اداره تبلیغات اسلامی سمنان برگزار شد .

این جلسه با حضور مدیر حوزه علمیه  استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین رستمیان، حجت الاسلام عبداللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان و جمعی از فعالان فرهنگی خواهر و مادران برگزیده طرح شکوه مادری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان، در این نشست به نقش ارزنده مادران در تربیت فرزندان و سرنوشت جامعه اشاره کرد و گفت: سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی که یک چهره و الگوی شناخته شده جهانی است، در دامن یک مادر متدیّنه رشد کرد. مادران امروزی می‌توانند حاج قاسم پرور باشند.

در ادامه جلسه، حجت الاسلام عبداللهی نیز به طرح های فرهنگی اجرا شده موثر در استان توسط بانوان فعال فرهنگی اشاره کرد و گفت: بانوان در فرهنگ سازی جامعه بسیار موثر عمل می کنند و فرهنگ سازی جامعه نیاز مبرم به همکاری مادران دین مدار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha