سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: اینکه امروز آزادترین ملت را در دنیا ملت ایران را معرفی می کنند، چیز کمی نیست، دلیل آن نیز انقلاب اسلامی است، ملت ایران پیش از انقلاب از هر نظر به غرب وابسته بود، اما امروز به برکت نظام مقدس اسلامی اینگونه نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، عصر امروز در گردهمایی خادمان آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) که به مناسبت ۲۲ بهمن، در سالن امام رضا(ع) این حرم مطهر برگزار شد، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه مبارکه فجر اظهار کرد: وارد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب می شویم، ۴۲ سال را با فراز و نشیب های فراوان اما در کنار هم  پشت سر گذاشته ایم، البته مشکلاتی هم بوده ولی پیشرفت های بزرگی داشته ایم که مهم ترین آن روح خود باوری و قطع وابستگی به قدرت های خارج از مرز ها بود.

وی اضافه کرد: اینکه امروز آزادترین ملت را در دنیا ملت ایران را معرفی می کنند، چیز کمی نیست، دلیل آن نیز انقلاب اسلامی است، ملت ایران  پیش از انقلاب از هر نظر به غرب وابسته بود، اما امروز به برکت نظام مقدس اسلامی اینگونه نیست.

تولیت آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) با طرح این سوال که چرا دشمنی با آمریکا صورت می گیرد؟ عنوان کرد: نارحتی دشمنان از این است که چرا یک ملت روی پای خود ایستاده است؛ موشک هایی که تولید می کنیم تکنولوژی آن را به برخی کشورهای مقاومت داده ایم، اگر فقط خود ایران موشک تولید می کرد دشمنان مشکلی نداشتند بلکه مشکل آنان دادن تکنولوژی ساخت موشک به کشورهای مقاومت همچون یمن است.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک روز اسرائیل می توانست تشر بزند که بسیاری از افراد نیز از آن می ترسیدند، امروز از ایران می ترسد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز  با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: نخستین قدم در تمدن نوین اسلامی، خود سازی است. اگر خودسازی داشته باشیم به تبع آن قدرت فکری نیز بالا می رود.

برپایی نمایشگاه فجر فاطمی

سلیمان مهدوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس هم در خصوص برپایی نمایشگاه فجر فاطمی، گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ بهمن در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) تا ۲۲ بهمن ماه برپا شده است.

وی در ادامه با تصریح اینکه انقلاب اسلامی مقتدر و بالنده چون کوه استوار است، اضافه کرد: چگونه می توان در رسای جلوه نور جز با توسل از منبع نور سخن گفت؟ از این رو توفیقی حاصل شده تا قطره ای از زندگانی زلال، سراسر  نور حضرت زهرا(س) و امتداد سیره ایشان که انقلاب عظیم جمهوری اسلامی است را در صحن حرم مطهر سید علاءالدین حسین(س) در نمایشگاه فجر فاطمی به تصویر در آوریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha