پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: ایجاد انحراف فکری یعنی تحریف حقیقت دین و انحراف عملی یعنی دنیاگرایی مسلمین، اقدامات طراحی شده دشمنان اسلام است. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران امروز در جمع نخبگان بسیجی تبریز گفت:  دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با جنگ مسلحانه نمی توان با انقلاب اسلامی مقابله کرد و باید کاری کرد که این نظام در مسیر خود منحرف شود. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: ایجاد انحراف فکری یعنی تحریف حقیقت دین و انحراف عملی یعنی دنیاگرایی مسلمین، اقدامات طراحی شده دشمنان اسلام است. 

وی افزود: در دوران ۱۰ ساله نبوت پیامبر (ص) پس از هجرت، تاریک‌ترین دوران تاریخی یهودیان رقم خورده است، آن‌ها از هیچ حربه ای علیه اسلام و پیامبر (ص) فروگذار نکردند، ولی به یکباره پس از رحلت رسول اکرم (ص) دیگر هیچ جنگی با مسلمین نکردند و گویی یک طرحی را برنامه ریزی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی خاطرنشان کرد: شکست اسلام به دست خود مسلمین و طرح یهود پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) تاکنون بوده است، برای این هدف شوم دو اقدام کردند که امروزه نیز صهیونیسم نسبت به انقلاب اجرا می کند. اولین اقدام آن‌ها بی‌بصیرتی مردم، فاصله گرفتن از حقیقت دین و ترویج ظاهر نگری و پوسته نگری به دین است و القاء این که دین‌داری بدون روحیه انقلابی و جهادی لازم است، لذا باید بپذیریم که در برابر ظالم ایستادن هم جزئی از دین است.

وی افزود: دشمن دنبال احیای یک تفکر طالب دنیا و ترجیح دادن دنیا به آخرت هست و بدانید کسی که چنین تفکری داشته باشد در جبهه امام حسین (ع) نمی‌تواند باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha