جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خواهران خوزستان
عکس تزئینی

حوزه/ حجت‌الاسلام آلبوشکه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب ظهور و بروز توانمندی‌های بالقوه بانوان در عرصه‌های مختلف شده است، گفت: انقلاب اسلامی شرایطی را فراهم آورد تا ظرفیت‌ و استعداد بانوان ظهور و بروز پیدا کند و این فعالیت‌های دغدغه‌مند در عرصه‌های مختلف را باید از برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از مبلغین و بسیجیان فعال مدرسه علمیه خواهران ملاثانی به‌منظور پیوند با ولایت، با امام جمعه شهر ملاثانی دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام آلبوشکه، امام جمعه ملاثانی، با تبریک چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهارداشت: انقلاب ایران برگرفته از آرمان‌های امیرالمؤمنین علی(ع) است که یک تحول معنوی در دنیا آغاز نمود؛ اما دشمن با شیطنت، حمایت از منافقان و تروریست‌ها، تحریم‌ها و مشکلات می‌خواهد انقلاب را ناکار آمد جلوه دهد.

وی با اشاره به وظیفه کنونی حوزویان، گفت: مبارزه با استکبار و استبداد، دفاع از محرومان و مظلومان و بیان دستاوردهای نظام را برای نسل جوان و انتقال ارزش‌های دینی به آیندگان وظیفه کنونی ما حوزویان است.

حجت‌الاسلام آلبوشکه، در پایان به نقش زنان در پیروزی انقلاب و استمرار دستاوردهای آن اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی شرایطی را فراهم آورد تا ظرفیت‌ و استعداد بانوان ظهور و بروز پیدا کند و این فعالیت‌های دغدغه‌مند در عرصه‌های مختلف را باید از برکات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بدانیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha