پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان تصریح کرد: ۲۲ بهمن، تجلی قدرت اسلام پس از ۱۴ قرن و حاکمیت اسلامی در اوج قدرت نمایی مدعیان قدرت انفجاری نور،بوده و هست و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در پیام حجت الاسلام و المسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: دهه فجرانقلاب اسلامی خورشید درخشانی در تاریخ بشریت بود که جریان حیات بشری را از سیر تمدن مدرنیته به سوی تمدن اسلامی هدایت و پرچم آزادگی را برای تمامی جهانیان برافراشت.

بانگ انقلاب اسلامی با نوای مردم ایران و با قدرت دست های مشت کرده در اوج فضای فاسد تمدن غرب بازگشت به سنتی را رقم زد که تامین تشنگی جهان بشری بود.

سیر و حیات چهل ساله انقلاب اسلامی پیش در آمدی بود برای حرکات آزادگان جهان که زمینه بینایی تمامی جهانیان حتی جوانان غرب زده را فراهم و آماده کرد تا جایی که پذیرای مطالب راهبردی رهبر انقلابی بودند که چهل سال قبل جرقه های خود را در غرب زمین زده و امروز بهره های آزادگی خود را می برد.

دنیای غرب خوب می دانست که قیام مردم ایران از جنس انقلاب های تکراری و تغییر ظاهری حکومت و حرکت مجدد در مسیر غرب یا شرق و فقط تغییر نام حکومت و تفاوت عبارت های قانون اساسی نخواهد بود، لذا از همان ابتدا بنای براندازی به هر قیمتی را بنیان گذاشت حتی با تحمیل هشت سال جنگ نابرابر که بی مبالغه نیست اگر جنگ جهانی سوم نام نهیم.

حاکمیت ولایت فقیه، حکومت اسلامی، جوانان انقلابی، حرکت بنیان بر انداز مردم و شعار واقعی نه شرقی نه غربی، همه اینها حاکی از این بود که انقلاب اسلامی هماوردی همیشگی در مقابل قدرت های استکباری جهان خواهد بود و همین، زمینه دشمنی های گوناگون ابر قدرت های پوشالی با انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی شد.

۲۲ بهمن، تجلی قدرت اسلام پس از چهارده قرن و حاکمیت اسلامی در اوج قدرت نمایی مدعیان قدرت انفجاری نور،بوده و هست و خواهد بود.

والسلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha