پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز

حوزه/ امروز به برکت انقلاب اسلامی و علی رغم فشارهای سنگین نظامی، اقتصادی، تبلیغاتی و فرهنگی دشمن این شجره طیبه توانسته است در عرصه های گوناگون دستاوردهای بزرگی را برای ملت ایران و دنیای امروز به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیر باز رئیس دانشگاه قم و عضو خبرگان رهبر به‌مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  در پیامی آورده است: فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به عموم ملت ایران، جامعه دانشگاهی و دانشگاهیان دانشگاه قم صمیمانه تبریک عرض می کنم.

 انقلاب اسلامی ثمره دین مداری، آزادی خواهی، استقلال طلبی مردم ایران است که با نفس قدسی حضرت امام خمینی (ره) در این سرزمین پیروز شد و در اندک زمانی، ابعاد جهانی به خود گرفت.

 امروز به برکت انقلاب اسلامی و علی رغم فشارهای سنگین نظامی، اقتصادی، تبلیغاتی و فرهنگی دشمن این شجره طیبه توانسته است در عرصه های گوناگون دستاوردهای بزرگی را برای ملت ایران و دنیای امروز به ارمغان آورد.

هرچند امروز به دلایل گوناگون در کشور کاستی های وجود دارد که موجب گلایه مندی است اما باید با دقت و روشن بینی، حجم بسیار بزرگ و بی کران ظرفیتهای داخلی و خدمات بی نظیر انقلاب اسلامی را بشناسیم و با تکیه بر این نقاط درخشان و بی انتها، در سایه توکل به خدای متعال و خودباوری ادامه مسیر دهیم تا علاوه بر رفع مشکلات موجود، به قله های پیشرفت و سعادت و عزت نائل شویم.

یوم الله چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همراه شده است با رویدادهای مهم در سطح ملی و بین المللی و محور مقاومت که هوشیاری و بصیرت بیش از پیش را می طلبد و حرکت در مسیر آمادگی برای ظهور حجت حق را نوید می دهد ان شاء الله.

اینجانب حسب وظیفه از همه اقشار دانشگاهی و جامعه علمی کشور دعوت می کنم با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، با شرکت در مراسم راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن با حضوری گسترده، موجب عزت و عظمت و پیشرفت کشور را فراهم آورده دشمنان کمین کرده را ناامید سازند.

به روح بلند امام و شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی و مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده درود میفرستیم برای رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و ملت عزیز ایران و ملتهای مسلمان و آزاده، از خداوند متعال سلامتی و نصرت در پناه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مسئلت می نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha