جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید رضا تقوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین تقوی گفت: اسلام سربلند و راست قامت و سرافراز راه خود را پیش برد، چون ملت ما روی آرمان‌ها و سیاست های خویش ایستاده است؛ انقلاب اسلامی ایران مرزها را درنوردیده و اندیشه ها را فتح کرده است..

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه ۲۲ بهمن ماه در میدان امام(ره) اصفهان، اظهار کرد: امسال به کوری چشم دشمنان انقلاب، چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با رعایت تمام شرایط  و پروتکل های بهداشتی جشن می گیرم .

وی در ادامه از قوی‌تر شدن انقلاب هر سال نسبت به سالهای دیگر یاد کرد و تصریح کرد: این انقلاب هر سال از سال دیگر قوی تر شده و اگر ما روزی درون کشور با دشمن می جنگیدیم، امروز نیروهای مستشاری ما در کنارمرز فلسطین اشغالی هستند و توجه مردم دنیا به این انقلاب خیلی بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی همچنین به نقش استکبار جهانی و ایجاد داعش برای مخدوش کردن چهره اسلام اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی برای اینکه چهره اسلام را اول و سپس انقلاب اسلامی را مخدوش کند به هر شیوه شیطانی متوسل شده و داعش را در منطقه ایجاد کرد تا با کارهای خائنانه و بی رحمانه در حالی که پرچم «لا اله الا الله» در دست داشت به دنیا بگوید اسلام این است، درصورتی که داعش مطرود بود و از اسلام چیزی نمی دانست و جرم بالاتر داعش از قتل و کشتار جرمی نسبت به اسلام یعنی مخدوش کردن چهره اسلام بود.

تقوی بیان کرد: اسلام سربلند و راست قامت و سرافراز راه خود را پیش برد، چون ملت ما روی آرمان‌ها و سیاست های خویش ایستاده است؛ انقلاب  اسلامی ایران مرزها را درنوردیده و اندیشه ها را فتح کرده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به برخی از کاستی ها و مشکلات که موجبات خستگی ملت را فراهم کرده است، بیان کرد: انقلاب اسلامی و حاکمیت اسلامی هزینه دارد، تقدیم صدها شهید از جمله هزینه هایی است که  ما داده ایم، مشکلاتی که مردم دارند برخی مربوط به تحریم ها و برخی مربوط به مدیریت نالایق است.

وی تصریح کرد: باید از طریق انتخاب درست و تکیه بر نیروهای کارآمد و منابع داخلی بتوانیم تحریم‌ها را خنثی کنیم, چنان که رهبر انقلاب این رهنمود را دادند و به عنوان یک سیاست انتخاب کردند.

 تقوی در ادامه به نقش انتخاب مردم در انتخابات اشاره و تصریح کرد: تمام مسئولین ما در جمهوری اسلامی از صندوق رای بیرون می‌آیند، در شورای شهر؛ مجلس شورای اسلامی؛ ریاست جمهوری و حتی خبرگان رهبری از طریق انتخاب مردم تعیین می‌شوند. بنابراین با این که مردم حق نقد و انتقاد از مسائل دولت را دارند اما ناکارآمدی مدیران نشان از ضعف در انتخاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha