جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارم

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت:  استقلال خواهی آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: با انقلاب اسلامی ایران، اسلام تجدید حیات کرد و چشم امید تمامی مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد:  در پرتو انقلاب اسلامی، ملت ایران به استقلال  کامل سیاسی دست یافت و از عزت ملی  برخوردار گشت.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران در پرتو ایمان به خداوند به خودباوری و اعتماد به نفسی حیرت انگیز دست یافت که در پرتو آن  توانست؛ توطئه های بزرگ و فتنه های عظیم علیه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را، یکی پس از دیگری با شکست مواجه سازد.

حجت الاسلام مصطفایی اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت ملت بصیر ایران اسلامی در طول چهل و دو سال، به قدری دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی را عصبانی کرده که آنها همه‌ی آرزوهای شوم خود را بر باد رفته می‌بینند .

وی عنوان کرد: اقتدار امروز ملت ایران برآمده از مقاومت و ایستادگی  در برابر همه دشمنان وبدخواهان نظام اسلامی است و اگر ایستادگی نبود، ملت ایران در این جایگاه عزت و اقتدار قرار نداشت.

حجت الاسلام مصطفایی عنوان کرد: صاحبان انقلاب اسلامی ایران مردم هستند و به همین دلیل این انقلاب تداوم دارد و تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول دهه گذشته به پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف دست یافته است و این پیشرفت ها سبب شادی دوستان نظام و تاثر دشمنان نظام در سطح بین المللی شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت:  استقلال خواهی، آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha