پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ساره حسینی پور

حوزه/ استاد حوزه خواهران هرمزگان با تاکید بر این که زنان مجاهدانه در میدان دفاع از انقلاب حضور دارند، گفت: پس از انقلاب تا امروز زنان نه تنها عرصه را ترک نکرده، بلکه بر تلاش خویش جهت پیشبرد اهداف انقلاب افزوده اند.

خانم ساره حسینی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در هرمزگان، با یاداوری حضور میلیونی مردم با وجود شرایط کرونایی در راهپیمایی به یادماندنی یوم الله ۲۲ بهمن به سبک جدید و خودرویی و شکست طرح های رسانه ای دشمنان علیه انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نقش و اثرگذاری جمهوری اسلامی در معادلات جهانی هر روز بیشتر و اقتدار نظام اسلامی در برابر نظام سلطه فزونی می‌یابد.

وی تصریح کرد:  گام به گام به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نزدیکتر می شویم و شتاب پیشرفت و توفیقات انقلاب در سطح بین الملل چنان حیرت‌آور شده که ایران مستقل و مقتدر امروز، نمونه و الگویی برجسته برای سایر کشورهاست.
 
استاد مدرسه علمیه فاطمه بنت الرسول(س) جاسک گفت: همه‌ این امور مرهون رهبری الهیِ بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای و همّت بالا و ایثار و از خودگذشتگی ملّتی بزرگی است که با بصیرت و فهم، سعی و تلاش و جهاد و شهادت را در پرتو فرامین ولایت امر، رسالت خویش را تاکنون به شایستگی انجام داده و بر عهدی که با امام و رهبر خویش بسته، با غیرت و شرف دینی ایستاده است.
 
حسینی پور خاطر نشان کرد: زنان مسلمان ایرانی در این سال‌ها، همگام با مردان در جهاد و مبارزه با استکبار بوده اند و هر روز بر تعداد و بر شدت فعالیت آنان افزوده شده است.
 
وی ادامه داد: با شعله ور شدن آتش انقلاب، زنان مسلمان نیز که تا پیش از آن با فعالیت‏‌های مخفی و به عنوان مادر شهید و یا همسر مبارزان در بند با رژیم شاه مبارزه می ‏کردند، با چادر مشکی، با مشت‌های گره کرده و با فریاد «مرگ بر شاه‏»‌ به خیابان‏ ها آمدند.
 
استاد حوزه خواهران هرمزگان با تاکید بر این که زنان مجاهدانه در میدان دفاع از انقلاب حضور دارند، افزود: پس از انقلاب تا به امروز نیز زنان مسلمان نه تنها عرصه را ترک نکرده، بلکه بر تلاش خویش جهت پیشبرد اهداف انقلاب افزوده اند و همین حرکت های ایشان نظام را قوت و تداوم بخشیده است.
 
حسینی پور در پایان گفت: تحصیل خواهران در حوزه ها همراه تهذیب نفس و تربیت نسل انقلابی، راهی با عظمت است که مقصدش ظهور  و شکل‌گیری تمدّن نوین اسلامی و سعادت بشر در سراسر عالم است؛ تکلیف و مأموریتی بزرگ در بزنگاه تحولات جهانی که با درایت و هوشیاری زنان، این مقصد اعلای انقلاب اسلامی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha