جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اولین نماز جمعه یزد در سال 99 به روایت تصویر

حوزه/ائمه جمعه استان یزد با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن، با به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر لغو همه تحریم ها، از مسئولان خواستند تا بر سیاست های ضد استکباری برای لغو کامل همه تحریم ها پافشاری کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، ۲۴ بهمن ماه، با توجه به کاهش آمار کرونا، و با تأکید بر تداوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای کنترل بیماری کرونا،  نمازجمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پرجمعیت استان یزد با حضور اقشار مختلف با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک اقامه شد.

خطبای نماز جمعه، سراسر استان یزد در خطبه اول از حضور مردم استان یزد و کشور در حماسه آفرینی دشمن شکن یوم الله ۲۲ بهمن با توجه به شرایط کرونایی از حضور در راهپیمایی خودرویی تقدیر کردند و با تبریک فرارسیدن ماه رجب ( فردا شنبه)فرارسیدن میلاد امام محمد باقر علیه السلام را همزمان با اولین روز از ماه رجب تبریک گفتند و نیز سوم رجب سالروز شهادت امام هادی علیه السلام را نیز پیشاپیش به نمازگزاران تسلیت گفتند.

نمازگزاران جمعه اشکذر نامه امنیت را امضاء کردند

نمازگزاران اشکذر نامه «پیگیری مجدانه بحث امنیت در شهرستان اشکذر که در خطبه های ۱۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ توسط امام جمعه مطرح شد» را امضا کردند و از «اعضای شورای تأمین شهرستان» خواستند که حرف های امام جمعه را به جد دنبال کنند و تا مرحله عمل پیش بروند و گزارش کار خود را مرتب به مردم بدهند.

امام جمعه ابرکوه: شرط ایران لغو همه تحریم ها با راستی آزمایی

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه ابرکوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان هوانیروز ارتش، خاطرنشان کرد: حتی دشمن هم اذعان دارد که ایران در هفت سال گذشته به تمامی تعهدات خود عمل کرده و بر خلاف غرب و آمریکا که نه تنها به تعهدخود عمل نکرد بلکه  به بدترین شکل ممکن تحریم‌ها را تشدید کردند.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: شرط ایران هم لغو همه تحریم ها با راستی آزمایی آمریکا و غرب در میدان عمل و نه بر روی کاغذ است  و در این صورت ایران به تعهدات برجامی باز می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تقدیر از دستاوردهای سفر رئیس قوه قضائیه به عراق اظهارامیدواری کرد: با مهار ویروس کرونا هرچه زودتر مردم از زیارت عتبات عالیات بهره‌مند شوند .

وی با اشاره به سفر رئیس مجلس به روسیه هم اضافه کرد: در این سفر، آقای قالیباف پیام رهبر معظم انقلاب را به پوتین رئیس جمهوری روسیه، تحویل نماینده ویژه وی داد که حاوی سیاست ها و راهبردها و راهکارهای مهم در تحولات منطقه ای و سیاسی و روابط اقتصادی آن با ایران است که به زودی نمایان می شود.

امام جمعه مهریز: مسئولان قدر مردم را بدانند

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نماز جمعه مهریز اظهار داشت: مردم  در ۴۲ سال گذشته با وجود تمامی مشکلات پای نظام و اهداف و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: مردم انقلابی از مدیران و متولیان امور توقع دارند که قدر آنها را بدانند که حضور آحاد جامعه در صحنه‌های مختلف موجب شکست دشمنان بوده و تداوم دارد.

امام جمعه مهریز به استقبال باشکوه مردم عراق از رئیس قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: برخی دشمنان همواره به دنبال ایجاد اختلاف‌افکنی بین ۲ ملت هستند ولی این حضور و همراهی مردم و تصمیماتی که گرفته شد موجب شکست اهداف اروپا و آمریکا در منطقه شد.

محی‌الدینی به نامه اخیر مقام معظم رهبری به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه که از سوی رئیس مجلس تسلیم فرستاده ویژه رییس جمهوری آن کشور شد اشاره کرد و افزود: رویکرد نظام تعامل با دنیاست که بر اساس عزت و حکمت ترسیم می‌شود و قطعا نمی‌توان به بدعهدی آمریکا  در برجام دل بست .

نماز جمعه بخش رستاق اشکذر

امام جمعه رستاق در جمع نمازگزاران نماز جمعه بخش رستاق اشکذر اظهار داشت: همانطور که رهبر حکیم انقلاب فرمودند هیچ کس در ایران به مهمل بافی های آمریکا و اروپا توجهی ندارد و رفع تحریم ها باید در تمام موارد باشد و راستی آزمایی صورت گیرد، آن وقت ایران به تعهدات خود بر خواهد گشت.

حجت الاسلام مصطفی دلاوری با اشاره به اقتصاد مقاومتی، گفت: متأسفانه تا کنون مسئولان اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفته اند و شعارهای هر سال که مربوط به اقتصاد مقاومتی است فقط در مرحله حرف زدن و چاپ بنر و نوشتن کتاب خلاصه شد.

وی بیان کرد: ایران سرافراز در مسائل سیاسی و فرهنگی به استقلال رسیده است، ولی در مسئله اقتصاد هنوز به استقلال نرسیده ایم و برای همین است دشمنان انقلاب اسلامی اقتصاد ما را دچار مشکل می کنند و با تحریم و فشار اقتصاد کشور را مختل می کنند.

او گفت: راه حل استقلال یافتن در مسئله اقتصاد پایبندی به مبانی اقتصاد مقاومتی است و دوری از وابستگی اقتصاد کشور به نفت و فروش آن است.

نماز جمعه بخش  احمد آباد اردکان                                                                                                                                                                              

حجت الاسلام صابری، امام جمعه بخش احمد آباد اردکان اظهار داشت: مردم ما نشان دادن که در هر شرایطی حتی با وجود بیماری کرونا در صحنه حمایت از انقلاب حضور دارند و با وجود تمام  مشکلات و کاستی ها باز هم از انقلاب حمایت می کنند.

 وی افزود: دشمنان در این ۴۲سال با هر ترفند و نقشه ای سعی کردند  به این انقلاب ضربه بزنند اما با حضور مردم و تبعیت از مردم تمام نقشه های آنها از بین رفت.

امام جمعه احمد آباد به روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: تنها راه مقابله با دشمن، قوی شدن به خصوص قوی شدن در عرصه اقتصادی است و این مگر با تکیه بر نیرو های داخلی و تلاش و کوشش مضاعف، میسر نمی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha