جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردکان

حوزه/استاد حوزه گفت: مادر برای تربیت اسلامی فرزندان، با مطالعه تفاسیر قرآن، نهج البلاغه و کتاب های خوب تربیتی، عِلم و معرفت خویش را بالا ببرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حجت الاسلام مرتضی برزگر در نشست مجازی بانوان طلبه مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها اردکان اظهار داشت: زن در جامعه باید با افتخار و برای رضای خدا به حفظ حجاب و عفاف خود اهمیت دهد و علامت مؤمن باید علنی بوده و در رفتار و گفتارش آشکار باشد.

وی تصریح کرد: چادر زن در هر زمانی به ویژه در عصر حاضر عَلم و پرچم دین است و  می بایست خواهران و مادران این عَلَم را خوب و محکم نگه دارند.

استاد حوزه خاطرنشان کرد: زن مظهر خالقیت و ربوبیت خداوند در روی زمین است و مسئولیت عظیم مادری در تولد فرزند و هم پرورش و تربیت فرزند بر عهده اوست.

حجت الاسلام حیدریان ادامه داد: یک فرد شیعه و مؤمنِ انقلابی باید با تمسک به حضرت زهراسلام الله علیها در دفاع از ولایت تا پای جان ایستادگی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: مادر برای اینکه بتواند بهترین تربیت اسلامی را برای فرزندانش داشته باشد لازم است با مطالعه تفاسیر قرآن، نهج البلاغه و کتاب های خوب تربیتی، عِلم و معرفت خویش را بالا ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha