سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رضوان

حوزه/نخستین دوره جایزه رضوان به همت حوزه‌های علمیه خواهران و به منظور تقدیر از فعالان رسانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای تقدیر از تلاش‌ها و خدمات فعالان رسانه‌ای نخستین دوره جایزه رضوان را برگزار می‌کند.

این فراخوان رسانه‌ای از ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و همزمان با زمان پذیرش حوزه های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

در جایزه ادبی رضوان بهترین و اثرگذارترین محتوای خبری و اطلاع‌رسانی تولید و منتشر شده توسط رسانه‌ها به صورت ماهانه انتخاب و پایان هر ماه از رسانه و فعال رسانه‌ای برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

در قالب‌های این جشنواره نیز محدودیتی وجود ندارد و هرگونه عکس خبری، یادداشت، مصاحبه، خبر و... که در فضای رسانه‌ای اعم از روزنامه، نشریه، مجله، سایت، کانال های مجازی و شبکه های صدای و سیما منتشر شود شامل فراخوان می شود.

موضوعات جایزه رسانه ای رضوان شامل معرفی حوزه های علمیه خواهران، دستاوردها، چالش ها، نقدها، طلاب برترمی شود و به طور کلی هر موضوعی که در راستای اهداف و برنامه های حوزه های علمیه خواهران باشد در این فراخوان پذیرش خواهد شد.

بر اساس جایزه رسانه ای رضوان در پایان هر ماه از تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به رسانه برتر و فعال رسانه ای برتر هر کدام هدیه ۵ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

رسانه ها و فعالان مخترم رسانه ای لازم است فایل یا لینک محتوای تولید و منتشر شده را در پیام رسان ایتا به اکانت  @H_zakeri و یا پست الکترونیک pr@whc.ir   ارسال نمایند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره  ۰۲۵۳۲۱۴۴۱۵۰ تماس حاصل نمایند.

313/61پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه عباسی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    باسلام وخداقوت احتراما به استحضار می رساند روستای دهنو علامرودشت از توابع شهرستان لامرد استان فارس با جمعیت 1450نفر که جمعیت خواهر آن 850نفر می باشد گروهی از خواهران در ایام ومناسبت های سال از جمله محرم وصفر اقدام به برگزاری مراسم ویژه خواهران می نماییم .لذا درخواست هرگونه کمک وهمکاری داریم