یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات

حوزه/ سومین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره ‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و همراهی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ۱۴ بهمن و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز به کار می‏ کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، در اجرای مجموعه جشنواره ‏های قرآنی آیات، سومین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آی ات را با میزبانی اداره ‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در موضوعات مرتبط با مفاهیم و آموزه ‏های منطبق با قرآن کریم و معارف اهلبیت (ع) ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه، تولیدکنندگان محتوا در فضای چند رسانه ‏ای، فعالان فضای مجازی و شبکه‏ های اجتماعی، فعالان، موسسات و نهادهای تخصصی قرآنی و عموم علاقه‏ مندان به فرهنگ، هنر و رسانه قرآنی برگزار می ‏کند.

پوستر، طرح فراخوان و پایگاه اطلاع‏ رسانی ویژه این جشنواره روز سه ‏شنبه، ۱۴ بهمن ‏ماه، همزمان با برگزاری نشست خبری تشریح برنامه‏ های جشنواره با حضور عبدالهادی فقهی‏ زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و نیز مرتضی خدمتکار مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی خواهد شد.

این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد که بخش اصلی شامل رشته‏ های سرمقاله و یادداشت، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس خواهد بود و نیز در بخش ویژه با موضوع تولیدات چندرسانه ‏ای در موضوع قرآن کریم، رشته ‏های انیمیشن، موشن ‏گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر یا اعلان و کلیپ را در بر می ‏گیرد.

علاقه‏ مندان می ‏توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایت www.ayat.farhang.gov.ir و یا  www.quranfestival.ir برای دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین جوایز در نظر گرفته برای نفرات اول هر رشته بخش اصلی شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال، نفرات دوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفرات سوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نیز  نفرات برتر بخش ویژه، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال است.

آخرین مهلت ثبت ‌نام و ارسال آثار شرکت ‏کنندگان به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات نیز ۲۸ اسفندماه ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha