پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش تجلیل از خانواده های فرهیخته علمی خانوده طلاب

حوزه/ معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با برگزاری همایش علمی از خانواده‌های فرهیخته طلاب تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،با توجه به اهمیت امر پژوهش و نام‌گذاری ۲۵ آذر به روز پژوهش و همچنین وجود پژوهشگران فرهیخته از میان خانواده طلاب سراسر کشور و لزوم تکریم آنان؛ معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را بر آن داشت تا با هدف شناسایی و تکریم پژوهشگران خانواده طلاب، فراخوانی جهت ارسال مقالات علمی- پژوهشی و کتب چاپ شده را برگزار نماید. همسران و فرزندان طلاب تحت تکفل (ایرانی، غیر ایرانی، شاغل، غیر شاغل) که دارای مقاله علمی- پژوهشی یا کتاب چاپ شده بودند، می توانستند با مراجعه به سامانه سخای مرکز خدمات، اقدام به ارسال فایل آثار خود نمایند، که پس از ارزیابی آثار دریافتی، از پژوهشگران جهت شرکت در همایش دعوت به عمل آمده و جوایز نفیسی اهدا شد.


این همایش با حضور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و معاون خانواده و امور فرهنگی این مرکز و خانواده‌های فرهیخته طلاب در سالن همایش فرهنگ‌سرای جوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از معاونت خانواده و امور فرهنگی بابت برگزاری همایش، با اشاره به فعالیت‌های حمایتی در خصوص تقدیر از فرزندان و همسران ممتاز تحصیلی خانواده طلاب، آن را امری ارزشمند دانست که مرکز باید با شناسایی و حمایت از خانواده طلاب در زمینه‌های مختلف دیگر، آن را تقویت نماید.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از خانواده طلاب خواست که ارتباط خود را با بخش‌های مختلف مرکز فعال کنند و با مراجعه به سایت مرکز خدمات اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنند تا مرکز با شناسایی تخصص‌ها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خانواده طلاب بتواند با برنامه‌ریزی صحیح حمایت‌های خود را گسترش داده و از ظرفیت‌های اعلامی به بهترین شکل استفاده نماید.


رئیس مرکز خدمات افزود: از خانواده طلاب انتظار داریم که با تلاش‌های خود ایران اسلامی را آباد کنند و در این راه از سختی‌ها و مشکلات ناامید نشده و با امید به خدا و عنایت‌های اهل‌بیت علیهم‌السلام در این راه ثابت قدم مانده و تلاش‌های خود را مضاعف کنند.


در ادامه این همایش، حجت الاسلام والمسلمین جدیری معاون خانواده و امور فرهنگی به بیان گزارشی از روند اجرایی همایش پرداخته و آماری از مقالات علمی پژوهشی و کتاب‌های چاپ شده ارسالی به دبیرخانه همایش ارائه دادند.
همچنین در این همایش هشت نفر از همسران و فرزندان فرهیخته طلاب که آثار علمی خود را به این همایش ارسال کرده بودند به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha