شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ربانی

 حوزه / مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: شروع ماه بندگی خداوند با ماه رجب بوده و این نشان از جایگاه ممتاز این ماه می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور، در مراسم افتتاح فاز اول مجتمع فرهنگی وآموزشی مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین برگزارشد ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب گفت: ماه رجب مقدمه‌ای است تا انسان با دعا در این ماه، هدایا و آرزوهایی که از خداوند درخواست کرده را در ماه رمضان و شب‌های قدر دریافت نماید.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی خاطرنشان کرد: در میان ماه‌های سال نیز برخی ماه‌ها دارای شرافت و برتری نسبت به  دیگر ماه‌ها هستند که ماه رجب از مهمترین این ماه‌ها محسوب می شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور به بهره گیری معنوی بیشتر مؤمنین در ماه رجب اشاره کرد و بیان کرد: ماه رجب ماه امامت و آغازگر ماه نبوت است که به نام نامی و مقدس پیامبر اکرم(ص) عجین شده است

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: شروع ماه بندگی خداوند با ماه رجب بوده و این نشان از جایگاه ممتاز این ماه می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره علما و شهدای این منطقه، بیان کرد: استان قزوین از شهرهایی است که توانسته علما و شهدای والامقامی را تربیت و به این نظام جمهوری اسلامی تقدیم کند که باید یاد و خاطره همه آنها را گرامی بداریم.

 وی اظهار کرد: توانمند سازی هر چه بیشتر حوزه ها و برنامه ریزی در جهت مقابله با تهاجم همه جانبه دشمنان و تقویت و تحکیم مبانی انقلاب اسلامی از جمله اهداف این نهاد است.

وی ضمن قدردانی از مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه حجت الاسلام صفی خانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوینریال از مدیران موفق و با برنامه در این عرصه هستند که جای تقدیر و خدا قوت دارد.

وی همچنین از نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین از توجه جدی وی، به حوزه های علمیه استان قزوین و همچنین طلاب و روحانیون قدردانی نمود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha