جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فدا

حوزه/ سردار فدا گفت: مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق رای و تشکیل دولت جوان و کارآمد بسیار مورد اهمیت است و اینکه به چه کسی رای خواهیم داد این به رای و انتخاب مردم باز می گردد،

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، شامگاه یکشنبه همزمان با دومین سالگرد شهدای امنیت وشب شهادت امام هادی، مردم اصفهان در خیمه گلستان شهدا میزبان پیکرمطهر دو شهید گمنام بودند.

در مراسمی که برای وداع با پیکر دو شهید گمنام که یادگار شرق دجله بودند، برگزار شد، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان، با اشاره به اینکه امروز توان موشکی و قدرت نیروی زمینی، هوایی و دریایی کشور افزایش یافته اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدای امنیت و مدافعان حرم، امنیت رژیم صهیونیستی در خطر قرار گرفته و صلح، آرامش، استراحت و آسایش را از چشمان آنان گرفته است.

وی با بیان این سوال که «چه اتفاقی افتاد که نیمه سال ۵۶ وقتی آمریکایی ها و نهادهای آمریکایی ارزیابی خود از کشورهای خاورمیانه را اعلام کردند، کشور ایران با پادشاهی محمدرضا پهلوی را کشوری با ثبات دانستند و آن را جزیره ثبات نامیدند و اعلام کردند که هیچ تهدیدی برای منافع آمریکا در کشور ایران وجود ندارد و هر کس در هر نقطه زمین قصد انجام اقدامی را داشت یا وابسته به بلوک شرق و شوروی سابق و یا وابسته به غرب و آمریکا بود»، گفت: تنها کشوری که این تفکر را به هم زد و جریان نو، مسیر نو و حرکت نو با شعار نه شرقی نه غربی، فقط جمهوری اسلامی در دل منطقه ایجاد کرد، ایران به رهبری حضرت امام خمینی بود.

 فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان تصریح کرد: ایران اسلامی با هدایت امام راحل در بستر انقلاب اسلامی  و به واسطه همین شعار و همین اعتقاد به دین اسلام و ولایت و وجود رهبر شجاع و مدیر در راس این مملکت در مقابل دشمنان استکباری ایستاد و پیروز شد.

وی ادامه داد: در طول ۵۰ سال جنگ بین پیمان ورشو وکشورهای غربی تنها یک رادیوی آزادی علیه غربی ها برنامه پخش می کرد، ولی امروز انقلاب اسلامی چنان ظرفیتی در دل منطقه ایجاد کرده که هزاران شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان، شبکه‌های اجتماعی و کانالهای مختلف، شبانه روز مشغول تبلیغ و ایجاد شبهه و حمله به مقدسات، اصول و ارزش های جمهوری اسلامی هستند.

سردار فدا در ادامه از تحلیل تحلیلگران آمریکایی یاد کرد و گفت: بزرگان و تحلیلگران آمریکایی اعلام کردند سرنگونی رژیم ستم شاهی جابجایی افراد و حکومت ها نیست و آینده انقلاب اسلامی شرایطی را در منطقه فراهم خواهد کرد که اساس و بنیان فرهنگ تفکر غربی را زیرسوال و مورد هجوم خواهد برد.

وی افزود: آن کسانی که می گویند؛ شرایط زمان قبل از انقلاب شرایط فراوانی بود آیا تاریخ را مطالعه کرده‌اند که در زمان شاه به تعبیرکارتر، شاه ایران مجری فرامین و دستورات سفارت آمریکا در تهران بود و ما هیچ گونه سربلندی و افتخاری نداشتیم و همه چیز ما وارداتی بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان عنوان کرد: ما انقلاب کردیم که عزت و سربلندی و حق تعیین سرنوشت در اختیار ما باشد و از روزی که این حرکت را شروع کردیم، با توطئه‌ها و تهدیدات مختلف در منطقه و کشور مواجه شدیم و از همان روزهای اول انقلاب دشمن شروع به ترور نخبگان و مسئولین و از بین بردن عوامل تاثیر گذار جمهوری اسلامی کرد به گونه ای که در این مدت؛ ۱۷ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردیم و همچنان دشمن با فشار حداکثری دنبال ازبین‌بردن انقلاب است.

سردار فدا در پایان گریزی به بحث انتخابات ریاست جمهوری زد و اظهار داشت: مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق رای و تشکیل دولت جوان و کارآمد بسیار مورد اهمیت است و اینکه به چه کسی رای خواهیم داد این به رای و انتخاب مردم باز می گردد، درک و انگیزه و بصیرت مردم به گونه ای است که می توانند به حق انتخاب کنند و مهم مشارکت حداکثری و تشکیل دولت کارآمد و ولایی است.

شایان ذکر است پیکر پاک این دو شهید ۱۹ و بیست ساله به همراه سه شهید گمنام دیگر قرار است صبح  دوشنبه در پادگانهای سپاه، ارتش و نیروی انتظامی اصفهان و اردستان به خاک سپرده شوند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha