پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
افتتاح فاز اول ساختمان اداری قزوین

حوزه/ آیین بهره برداری از فاز اول ساختمان اداری مرکز خدمات حوزه های علمیه استان قزوین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیین بهره برداری از فاز اول ساختمان اداری مرکز خدمات حوزه های علمیه استان قزوین، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات کشور و جمعی از مدیران ستادی و مدیران حوزوی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی در این مراسم، اظهار کرد: الحمدلله به برکت همت بالای مسئولان مرکز خدمات کشور این مجموعه بسیار خوب به بهره‌برداری رسید و ان‌شاءالله با برکات بسیاری همراه باشد.

 وی تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه علاوه بر خدمات مالی، پشتوانه سرمایه‌های معنوی که همان روحانیون با تجربه است را در کنار خود داشته و این مهم بسیار ارزشمند است.

 رئیس شورای عالی حوزه‌ علمیه استان قزوین، کشف و استفاده از توانمندی‌ها و تجربیات روحانیون با تجربه را بسیار راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: ساز و کارها به گونه‌ای طراحی شود که تجربیات و توانمندی‌های روحانیون که عمری را در حوزه‌ها خدمت کرده‌اند، ثبت و ضبط شود تا برای پیشبرد امور بتوان از آنها بهره‌برداری کرد.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام و المسلمین ربانی، ضمن خیر مقدم به میهمانان شرکت کننده در این مراسم، از مدیر کل مرکز خدمات استان قزوین و تمامی کسانی که زمینه بهره برداری از فاز اول این مجتمع را فراهم کردند قدردانی کرد.

وی با اشاره به روایاتی درباره اهمیت خدمت به مردم، خدمت را دارای مراتب و ارزش‌های مختلفی برشمرد و خدمت به عالم و تکریم آنان را ارزشمند و دارای مرتبه دانست.

رئیس مرکز خدمات بیان کرد: در شهرها و مناطقی که علما حضور داشته و مردم را با آیین‌های دینی آشنا کرده‌اند در آن شهر و مناطق بزه‌ها کمتر است.

وی گفت: بر اساس آمارهای منتشر شده، در ماه‌های محرم و رمضان که ماه تبلیغ است میزان جرائم در کشور کاهش چشمگیری پیدا می‌کند که نشان دهنده نقش ایمان و اعتقاد در کاهش جرائم است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی تصریح کرد: خدا را شاکریم که طبقه اول این ساختمان به بهره برداری رسیده است و امیدواریم این خیر با حمایت‌های نماینده ولی فقیه و عزیزان دیگر ادامه داشته باشد و برکات آن برایشان باقی بماند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha