جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / دیدار رئیس سازمان صدا و سیما با آیت الله اعرافی

حوزه/رئیس رسانه ملی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک ابتکار عمل فوق العاده و ارزشمندی است که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی تبیین گردید.

عبدالعلی علی عسگری شامگاه یکشنبه درحاشیه دیدارخود با مراجع، علما و شخصیت های حوزوی در قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به دیدار های خود، اظهار کرد: در این  جلسات درباره مهم ترین دغدغه مراجع معظم تقلید و علمای قم که از ذخیره های اساسی اسلام برای کشور ما هستند، صحبت هایی داشتیم که دغدغه ی اصلی آن ها تحکیم و انتشار دین در بین جامعه ی اسلامی و سایر کشورهای جهان است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، تقویت، ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام را مهمترین هدف رسانه ملی توصیف کرد و افزود: ما مکلف به انجام وظیفه هستیم، رسالتی که بر دوش ما نهاده شده است ضمن تقویت دین خدا این است که راه خدا و تعالی را بین انسان ها و بشریت تحکیم و گسترش دهیم.

رئیس رسانه ملی تصریح کرد: در این سفر و ملاقات هایی که با بزرگان حوزه داشتیم، دغدغه ها و برنامهایمان را گفتیم، گزارشاتی را محضر بزرگان بیان کردیم و از رهنمودهای سازنده و آکنده از محبت حضرات و اساتید معظم در این باره بهره برده ایم.

علی عسگری بیان کرد: امیدواریم که در جهت تحکیم و گسترش و تصحیح راه برای آینده موثر باشد، در واقع جلساتی را با بعضی از نهادهای حوزوی و همچنین مدیریت حوزه های علمیه، آیت الله اعرافی داشتیم که در این باره هم بحث های عمیق تری شد و قرار هایی برای کارهای مشترک بین رسانه ملی و حوزه علمیه گذاشتیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه و دانشیار دانشگاه صدا وسیما  خاطرنشان کرد: امید است در این باره ما بتوانیم به توفیقاتی برسیم، به هر حال راه را قوی تر و بهتر و مستحکم تر از گذشته و گام های استوار تری را بپیماییم.

رئیس رسانه ملی عنوان کرد: در مقابل اندیشه های شومی که دشمنان از رسانه‌ها می پراکنند و نقشه های شومی که از ابتدای انقلاب اسلامی، علیه نظام و دستگاه های تحت حاکمیت داشته اند، حمایت ها و روشنگری های مراجع معظم تقلید می تواند نقش آفرین و اثر گذار باشد.

وی در ادامه پیرامون بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک ابتکار عمل فوق العاده و ارزشمندی است. مقام معظم رهبری یک تحلیل در آن بیانیه گام دوم از گذشته ی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بیان کردند و به گونه ای معظم له آینده را برای ما در چله‌ی دوم انقلاب ترسیم کردند، این یک بیانیه ی فوق العاده مهم، کم حجم، فشرده و فوق العاده راهبردی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب، در رسانه ی ملی، ستادی ایجاد شد که محورهای این بیانیه مورد توجه قرار گرفت بگونه ای که در برنامه های مختلف استفاده می شود، امیدواریم بتوانیم به نوبه ی خود حق این بیانیه ی فوق العاده مهم را ادا کنیم.

گفت وگو از: پوست چیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha