جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه بوشهر در واکنش به هجمه ها و تخریب علیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط برخی اشخاص و رسانه ها اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امتحان داده است و همواره مبلغ و مبشر مکتب حضرت امام خمینی(ره) بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، در دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در واکنش به هجمه ها و تخریب علیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توسط برخی اشخاص و رسانه ها اشاره کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امتحان پس داده است و همواره مبلغ و مبشر مکتب حضرت امام خمینی(ره) بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی، انقلابی، پرتلاش و موفق بوده افزود: تخریب و هجمه به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شایسته و منصفانه نیست.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: همه باید تمام قد از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حمایت کنند که توانسته تمام جریان‌های تبلیغی و انقلابی را مدیریت کند و در مقاطع حساس تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

حجت الاسلام یوسف جمالی نیز گفت: مردم ولایتمدار، فهیم و انقلابی استان بوشهر با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور پرشور در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن ماه که نشان از بصیرت و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی است برگ زرین دیگری بر دفتر پرافتخار استان بوشهر در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب و مردم ایران با توسل به تحریم های ظالمانه سعی در کم رنگ کردن شعائر الهی و دست کشیدن ملت ایران از اهداف و آرمان های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای حفظه الله هستند ولی ملت همیشه در صحنه ایران با وجود برخی تنگناهای اقتصادی و معیشتی ناشی از تحریم‌های ظالمانه، این بار هم با حضور پرشور خود نقشه های آنها را خنثی کردند.

وی افزود: درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت اسلام، قرآن، ائمه اطهار علیهم السلام و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، درحال ریشه دواندن می‌باشد و این شجره طیبه در منطقه و جهان ملجاء امید و آرامش مسلمین و آزادی خواهان جهان اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha