جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرپرست دفتر بین الملل جامعه الزهرا(س)

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح الله موسوی تبار به سمت «سرپرست دفتر بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام طی حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین سید روح الله موسوی تبار را به سمت «سرپرست دفتر بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم به رسالت‌های این دفتر اشاره  و آمده است: «شناسایی بررسی و تحلیل نیازها، اقتضائات جوامع و مخاطبان منطقه‌ای و بین‌المللی و توجه به نیازها و اقتضائات خاص فراگیران، دانش‌آموختگان و طلاب غیرایرانی، برقراری و گسترش ارتباطات و همکاری های جامعه با شخصیت‌های حقوقی و حقیقی در حوزه امور بین‌الملل متناسب با مأموریت جامعه، اهتمام به معرفی جامعه به مراکز و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی بین‌المللی، همکاری در تدوین سیاست‌ها و مشارکت در جذب و پذیرش فراگیران و طلاب غیرایرانی و شناسایی و جذب افراد نخبه و استعدادهای برتر از اهم وظایف این دفتر است».

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تبار پیش از این، مدیریت اداره کل اداره هماهنگی طلاب غیرایرانی جامعه الزهرا علیهاالسلام را به عهده داشته است.

ساختار دفتر بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام به تازگی ابلاغ شده است و طی ساختار جدید، دو اداره مطالعات بین الملل و اداره ارتباطات بین الملل تحت نظارت این اداره کل فعالیت خواهند داشت.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha