جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روابط عمومی جامعه الزهرا

حوزه/ حجت‌الاسلام بابایی از سوی مدیر جامعةالزهرا علیهاالسلام به سمت «سرپرست اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های جامعةالزهرا(س)» منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با صدور حکمی، حجت‌الاسلام محمد بابایی را به سمت «سرپرست اداره کل روابط عمومی و همکاری‌های جامعه‌الزهرا(س)» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان مهم ترین نهاد علمی آموزشی خواهران سراسر کشور در حوزه علوم اسلامی با ویژگی‌های انحصاری خود می‌بایست توسعه، تعمیق و تسهیل ارتباطات با سایر مراکز علمی را به عنوان بخشی از طرح تحول خود تثبیت نماید و با حفظ اصالت‌ها، سنت‌ها و ارزش‌های حوزه‌ای توانمندی خود را ارتقا داده و ضمن بهره مندی از فضای ارتباطی، نقشی اثربخش و هدایت‌کننده در مراکز علمی برجای گذارد.
امید است با استعانت از الطاف بی‌نهایت ربوبی و تحت توجهات خاصه حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام و حضرت ولیّ عصر ارواحنا فداه، با تلاش جهادی و همکاری با همه بخش‌های جامعه در انجام وظایف محوله و بهره گیری از ظرفیت‌های کارشناسی موجود در راستای خدمتگزاری صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش معارف قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله اعلای موفق باشید».
همچنین در این حکم ضمن طلب آمرزش برای مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا خوشخو، مدیرکل پیشین روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا علیهاالسلام، از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام هادی اندیشه در مدت سرپرستی این مسئولیت قدردانی شد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha