دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 482398
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
دبیر هیأت امنای جامعه‌الزهرا(س) منصوب شد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ مسعود نعیمی به عنوان دبیر هیئت امنای جامعه‌الزهرا(س) منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌ مسعود نعیمی طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ربانی رئیس هیئت امنای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، به عنوان «دبیر هیأت امنای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام» منصوب شد.

در ابلاغیه این حکم آمده است:

«حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای مسعود نعیمی زید عزه

با توجه به استعفای حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای زینتی و با عنایت به مراتب دانش، تعهد و تجربه شما پیرو اعتماد و تأیید اعضای محترم هیأت امنا، جنابعالی را به سمت «دبیر هیأت امنای جامعه‌الزهرا علیهاالسلام» منصوب می‌نمایم.

تحولات روزافزون اجتماعی و نیازمندی‌های متنوع جامعه به ویژه در عرصه زنان و خانواده، مسئولیت مراکز علمی و حوزه‌‌ای و به‌طور خاص مجموعه فاخر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام را مضاف می‌کند.

هیأت امنا با سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، حمایت و نظارت حکیمانه، نقشی خطیر در تعالی و بالندگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام دارد و موفقیت هیأت امنا در گرو دبیرخانه‌ای فعال، توانمند، روزآمد و نظارت صحیح و تعاملی سازنده و دلسوزانه با مدیر بزرگوار و مسئولین محترم جامعه می‌باشد.

امیداوریم با توکل به پروردگار متعالی و اهتمام و جدیت لازم و وقت‌گذاری کافی و استفاده از نظرات اعضای محترم هیأت امنا، کارشناسان خبیر و حسن همکاری با مجموعه در انجام وظایف مهم و حیاتی دبیرخانه موفق و منصور باشید».

همچنین در این حکم از خدمات و زحمات ارزشمند، ماندگار و تلاش‌های خالصانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی زینتی که پیش از این، تصدی این مسئولیت را به عهده داشت، قدردانی شد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha