چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ مراسم تکریم و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س)

حوزه/ به گفته رئیس هیئت‌امنای جامعةالزهرا علیهاالسلام مؤلفه تربیت نیرو در تمدن اسلامی عامل تعیین کننده است و ظرفیت زنان در این عرصه با مردان قابل توجه تر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن ربانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س) که پیش از ظهر امروز در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های مدیریت بانوان اظهار داشت: ظرفیت شناسی مدیریتی زنان بر اساس آموزه‌های دینی و در چارچوب ارزش‌های دینی در جمهوری اسلامی و حوزه‌ها کم‌ و بیش مورد غفلت قرارگرفته است.

رئیس هیئت‌امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به مزیت‌های مدیریت بانوان افزود: مدیریت بر مبنای اخلاق و عاطفه در کنار سایر مؤلفه‌های مدیریتی یک امر بسیار مهم و انسانی و اسلامی است که در مدیریت بانوان به‌صورت ویژه‌تر مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد عاطفی در خواهران به‌مراتب قابل‌توجه‌تر است، تصریح کرد: از محورهای دیگر در تاریخ اسلام نقاط عطف نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه علم و دانش است که به نقاط  درخشانی در تاریخ تبدیل‌شده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی افزود: همچنین مؤلفه تربیت نیرو در تمدن اسلامی عامل تعیین کننده است و ظرفیت زنان در این عرصه با مردان قابل‌توجه‌تر است.

رئیس هیئت‌امنای جامعه الزهرا علیهاالسلام بابیان اینکه با مزیت‌های مدیریت بانوان  بر این اساس باید به جامعه الزهرا علیهاالسلام به خاطر این انتخاب تبریک گفت، تصریح کرد: بر اساس این نگاه متعالی مقام معظم رهبری و کمک شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران و هیئت‌امنا این انتخاب صورت گرفته است که باید از آن تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: امروز یکی از فرهیختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام که عالم و انقلابی است وارد این عرصه می‌شود  تا قدم دیگری در خدمت و ارتقا و رشد این مجموعه فخیمه جامعه الزهرا علیهاالسلام باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ربانی با اشاره به خدمات مدیران پیشین جامعه الزهرا از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی و حجت‌الاسلام والمسلمین دیانی در این مدت تشکر کرد و گفت : با تلاش و همت این عزیزان عرصه جدید و نقطه عطفی در جامعه الزهرا علیهاالسلام فراهم شده است.

313/61پ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha