چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 903275
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
انتصاب

حوزه/ مدیر جامعةالزهرا علیهاالسلام آقای سیدصادق بنی هاشمیان را به سمت «مدیر امور مالی جامعةالزهرا علیهاالسلام» و سرکار خانم سمیه حاج اسماعیلی کهکی را به سمت «مدیر گروه علمی پژوهشی مطالعات زنان و خانواده» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سیدصادق بنی هاشمیان طی حکمی از سوی مرتضی محجوبی، معاون اداری مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان «مدیر امور مالی» منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، حسن سوابق و توانمندی‌تان به موجب این حکم جنابعالی را که دارای تجربه کافی در عرصه فعالیت‌های مالی و حسابداری می‌باشید به سمت «مدیر امور مالی جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب می‌نمایم».

تسهیل و تسریع در ساماندهی و بروزرسانی کلیه فرایندهای مالی، کنترل هزینه‌ها مطابق برنامه‌ها و بودجه مصوب و ابلاغی، نظارت مستمر بر اجرای دقیق ضوابط و مقررات مالی و غیره از جمله وظایفی است که در این حکم در جهت تحقق اهداف عالیه این مرکز علمی فاخر به آن اشاره شده است.

در این حکم از زحمات جناب آقای محمد رمضانی نژاد در مدت مسئولیت ایشان قدردانی شد.

همچنین  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در حکمی، سرکار خانم سمیه حاج اسماعیلی کهکی را به سمت «مدیر گروه علمی پژوهشی مطالعات زنان و خانواده» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «با توجه به مراتب تعهد و تدین و توانمندی علمی و پژوهشی در عرصه مطالعات زنان و خانواده و بنا به پیشنهاد معاون محترم پژوهش، جنابعالی را به مدت دو سال به سمت «مدیر گروه علمی پژوهشی مطالعات زنان و خانواده» منصوب می‌نمایم.

با توجه به جایگاه ارجمند و تأثیرگذار گروه‌های علمی در تحقق اهداف بلندمدت مجموعه جامعه الزهرا علیهاالسلام امید است با توکل بر خدای متعال و استعانت از حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام و با عنایت به رشد پرشتاب دانش و پژوهش در دوران معاصر و نیاز و عطش فراوان نسل جدید و دنیای کنونی به معارف الهی اسلامی به خصوص در حوزه مطالعات زن و خانواده در انجام این مهم با همفکری و تعامل با دیگر اعضای محترم گروه و بهره‌گیری از نظرات متخصصان و صاحبان اندیشه در حیطه زن و خانواده و حضور مستمر و دلسوزانه و برنامه‌ریزی دقیق در جهت رشد و ظرفیت‌های موجود جامعه الزهرا علیهاالسلام مبتنی بر دستورالعمل جامع ساماندهی فعالیت‌های گروه‌های علمی، گام‌های مؤثری در عرصه زنان و خانواده بردارید».

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha