جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تحریف

حجت الاسلام فرهنگ گفت: در شرایط کنونی نیز باید خوی استکباری و تبعیض را از انقلاب دور کرد،اگر مسئولین ما از مدار انقلاب خارج شدند و گرفتار تشریفات و خودنمایی شدند، مردم نیز دنباله دو آنها خواهند شد و کشور دچار فاصله طبقاتی می شود و این یک نوع تحریف حقیقت انقلاب است.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در گفت گو با خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، با اشاره به آغاز  دوره جدید انقلاب اسلامی در دهه پنجم و ضرورت تداوم این انقلاب تا ظهور حضرت حجت(عج) گفت: اگر بخواهیم ببینیم انقلاب از ما چه انتظاری دارد، باید ببینیم مردم بر اساس چه ارزش هایی قیام کردند و امام امت بر اساس چه معیارهایی مردم را در برابر حکومت طاغوت به خط کردند؛ لذا ما نباید این ارزش ها را فراموش کنیم.

حجت الاسلام فرهنگ، تحقق عدالت در جامعه را نخستین ارزش دانست گفت: بر این اساس مردم طبق آن در برابر حکومت ظلم قیام کردند و امام بزگوار نیز پرچم عدالت را براین مبنا در دست گرفتند.

وی افزود در شرایط کنونی نیز مردم از مسئولین انتظار دارند که در جهت تحقق عدالت واقعی در جامعه تلاش کنند؛ زیرا تحقق عدالت در جامعه جلوی تحریف را می گیرد. و بر عکس اگر انقلاب از مسیر خارج و دچار تحریف شد همان ظلم تکرار می شود و جز پوسته ای از اسلام باقی نمی ماند.

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه، دومین علت قیام مردم در برابر ظلم طاغوت را رفع تبعیض و فقر عنوان کرد و اظهارداشت: انقلاب اسلامی مستضعفان و مستمندان را از تبعیض خارج کرد.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی نیز باید خوی استکباری و تبعیض را از انقلاب دور کرد، اگر مسئولین ما از مدار انقلاب خارج شدند و گرفتار تشریفات و خودنمایی شدند، مردم نیز دنباله دو آنها خواهند شد و کشور دچار فاصله طبقاتی می شود و این یک نوع تحریف حقیقت انقلاب است.

حجت الاسلام فرهنگ در ادامه استکبار ستیزی را رکن دیگری از قیام مردم در برابر حکومت پهلوی دانست و خاطرنشان کرد: امروز بزرگترین خطر برای انقلاب ما امید داشتن و دل بستن به استکبار و غربیان برای حل مشکلات داخلی است؛ لذا دشمن نیز با وعده دادن‌های واهی به دنبال امتیاز گرفتن و تحریف حقایق انقلاب اسلامی و شرطی سازی اقتصاد است.

وی تصریح کرد: وظیفه مردم و مسئولین در این شرایط، شناخت دشمن و مقاومت در برابر دسیسه ها و توهم زدایی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان اظهارداشت: دشمنان علی رغم همه تلاشی که کردند و وقت و انرژی بسیاری که با هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف نمودند، در این زمینه شکست خوردند از این رو آنها نا امید از براندازی با دسیسه های مختلف سعی می کنند مهره های خود را به بدنه نظام اسلامی نفوذ دهند و از این راه انقلاب را گرفتار تحریف کنند.

وی در پایان گفت: یکی از راه‌های دشمن برای نفوذ مهره های غرب گرای وابسته به خود در انقلاب اسلامی از طریق رای دادن و انتخابات است اما از انجایی که این خلاف فلسفه قیام ملت است و ما ملت مسلمان و هوشیار ایران انقلاب نکردیم که غرب گراها بر ما حکومت کنند، هرگز اجازه نخواهیم داد دشمن دسیسه های خود را در کشورمان پیاده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha