دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام نصیری فرد

حوزه/ دبیر کنگره ملی نکوداشت آیت العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی از پیشرفت ۸۰ درصدی تدوین کتاب های مرتبط با آثار و تقریرات آیت الله العظمی حسینی شاهرودی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام عباس نصیری فرد، به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان افزود: در این خصوص ۱۵ جلد کتاب شامل هفت جلد مرتبط با آثار و بقیه از تقریرات ایشان در دست تدوین و چاپ است.

وی با ارائه گزارشی از اهم فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در خصوص این کنگره افزود: تولید مقاله توسط صاحبنظران، انجام مصاحبه با شاگردان و فرزندان ایشان، تولید برنامه تلویزیونی حدیث سرو از زندگی ایشان در قالب دو برنامه ۴۵ دقیقه ای از جمله این برنامه ها و اقدامات است.

حجت الاسلام نصیری فرد با تاکید بر شخصیت علمی و فقهی آیت الله العظمی حسینی شاهرودی تاکید کرد: وسعت شخصبت ایشان به حدی است که هرچه به جلو می رویم با ابعاد ناشناخته ای از شخصیت علمی، اجتماعی، سیاسی و فقهی این مرجع تقلید می رسیم و و ایشان مرجعی در طراز شیعه در ابعاد مختلف هستند.

وی با اشاره به تقویم اجرایی کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی گفت: علاوه بر کنگره اصلی که تیرماه ۱۴۰۰ در قم برگزار می شود، پیش کنگره اردیبهشت سال آینده در شاهرود و چند نشست علمی و فرهنگی در مشهد، نجف و بغداد نز پیش بینی شده است.

دبیر کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی گفت: قرار است ۱۴ نشست فرهنگی با هدف معرفی این شخصیت بزرگ به نسل جدید با همکاری جامعة المصطفی در ۱۴ کشور منطقه خلیج فارس، کشورهای شبه قاره و ... برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha