جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شواری تبلیغ باشت

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شورای تبلیغ در استان خبر داد و گفت: ساماندهی امر تبلیغ، هم افزایی نهادهای انقلابی و مجموعه ادارات فرهنگی از اهداف این شورا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج ، اولین جلسه شورای تبلیغ شهرستان باشت، امروز با حضور معاون تبلیغ وتهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف، مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهرستان، مسئول زکات کمیته امداد باشت و گچساران و نماینده طرح هجرت شهرستان، در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الااسلام سید علی اکبر موسوی اطهر، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از توفیقات الهی را خدمت در عرصه تبلیغ و تهذیب دانست و در خصوص اهمیت شورای تبلیغ، گفت: این شورا هم در مرکز استان و هم شهرستانها تشکیل خواهد شد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، هدف از تشکیل شورای تبلیغ را ساماندهی امر تبلیغ، هم افزایی نهادهای انقلابی و مجموعه ادارات فرهنگی دانست.

موسوی اطهر، رسالت اصلی حوزه علمیه و طلاب را تبلیغ دین دانست و افزود: جلسات شورای تبلیغ به صورت مستمر ماهانه یک بار برگزار و آسیب شناسی شود.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی، امام جمعه باشت هم در این نشست اظهار کرد: شورای تبلیغ می تواند یک اتاق فکر فرهنگی مذهبی باشد.

وی خاطرنشان کرد: شورای تبلیغ استان باید آغاز خوبی داشته باشد تا به تبع در شهرستانها حرکت چشمگیری صورت گیرد.

عبودی اضافه کرد: روحانیون مشکلاتی دارند که کسی به دادشان نمی رسد و انتظار می رود شورای تبلیغ استان با پیگیری مستمر ، مشکلات و درد دل های آنها را گوش کند و در حل مشکلاتشان از ظرفیت های شهرستان کمک بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha