دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران همدان

حوزه/ کارشناس آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان در جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران همدان گفت: لزوم اهمیت به شایسته گزینی(جذب افراد مستعد، متدین و علاقه مند به تحصیل علوم دینی) بسیار ضروری است، زیرا توجه جدی به ورودی های مطلوب موجب تربیت طلاب فقیه و مهذب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از همدان، بهجت ترکی، در جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران استان همدان، در مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان، با اشاره به آغاز فرایند پذیرش سالتحصیلی جدید ۱۴۰۱-۱۴۰۰ گفت:علاوه بر جذب حداکثری باید بر به گزینی نیز تمرکز شود.

وی با اشاره به پذیرش موفق سال گذشته استان همدان و کسب رتبه اول و برتر کشوری در پذیرش بیان داشت:این موفقیت ثمره زحمات بی شائبه تمامی مدیران،کادر، اساتید و طلاب مدارس علمیه می باشد.

کارشناس آموزش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان همدان همچنین افزود:همچون سال گذشته باید با تمام توان و انرژی جهت جذب مطلوب جهادی وارد عمل شدتا شاهد رشد وشکوفایی کیفی در پذیرش خواهران طلبه باشیم .

ایشان در ادامه تاکید کرد: لزوم اهمیت به شایسته گزینی (جذب افراد مستعد ، متدین و علاقه مند به تحصیل علوم دینی) بسیار ضروری است، زیرا توجه جدی به ورودی های مطلوب موجب تربیت طلاب فقیه و مهذب می شود.

بهجت ترکی در جلسه ستاد پذیرش حوزه های علمیه خواهران استان همدان تصریح کرد: با توجه به شرایط و تغییر در نحوه تبلیغ و زمان پذیرش (فاصله زمانی مناسب و استفاده از ایام ماه رجب و اعیاد ماه شعبان و ماه مبارک رمضان)، به کارگیری شیوه های نوین و طر ح های جدید تبلیغ در فضای مجازی و حضوری امری ضروری می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha