دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز با اشاره به ولایتمداری مردم استان و شهر تبریز گفت: تبریز همواره پای رهبرش خواهد ایستاد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در مراسم دیدار مجازی مردم تبریز با رهبر انقلاب به مناسبت سالروز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، گفت: کشورهای پرمدعا در دفن جانباختگان کرونایی خودشان ماندند، در حالی که در کشور ما حماسه بزرگی از همدلی خلق شد و با حضور نیروهای جهادی و طلاب جان باختگان کرونایی کفن و دفن شدند.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به ولایتمداری مردم استان و شهر تبریز گفت: تبریز همواره پای رهبرش خواهد ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: مردم آذربایجان در کمک مومنانه و رزمایش مواسات جزء استان‌های پیشتاز کشور بود و همچنین از نیمه شعبان سال گذشته این کمک‌ها آغاز و همچنان ادامه دارد.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: به پاس شهادت سردار سلیمانی مجموع نفیسی با عنوان دانشنامه سردار سلیمانی به همت سپاه عاشورا برای اولین بار در کشور در این استان تبیین شد. 

وی افزود: ای امین امام و امام امین، پیشرفت ایجاد شده ما محصول وفاق، هماهنگی و همدلی کم‌نظیر استان و برقراری روابط صمیمانه مسوولان و نمایندگان و مردم است. 

حجت الاسلام آل‌هاشم اضافه کرد: عهد دوباره می‌بندیم که بی‌واهمه تا پای جان، تیغ فتوت خود را برای حراست از کیان و ناموس ایران و اسلام عزیز به میثاق خون صیقل داده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha