پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد حسن مرادی امام جمعه موقت شیراز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان فارس گفت: به دلیل کرونا امکان برگزاری مراسمات نیست باید در فضای مجازی و به طور نرم افزاری برنامه ها را برگزار کنیم، مبارزه با فساد را نیز باید در این ایام مانند حضرت علی(ع) انجام دهیم، در واقع این ایام باید به طور ویژه بر روی آن کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والملسمین محمد حسن مرادی، پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت امیرالمومین(ع) به میزبانی مجتمع غدیر برگزار شد، ضمن تبریک ایام سراسر نور و پر برکت امام علی(ع) اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا باید در این ایام مانند ویژگی حضرت علی(ع) شفاف سازی کنیم.

وی در ادامه افزود: همچنین به دلیل کرونا که امکان برگزاری مراسمات نیست، باید در فضای مجازی و به طور نرم افزاری برنامه‌ها را برگزار کنیم، مبارزه با فساد را نیز باید در این ایام مانند حضرت علی(ع) انجام دهیم، در واقع این ایام باید به طور ویژه بر روی آن کار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان فارس، امید به جامعه و همچنین انفاق را از دیگر مواردی دانست که باید در ایام ولادت حضرت علی(ع) به آن پرداخت.

وی با اشاره به اینکه با گفتن روایات از حضرت علی(ع) در ادارات با فساد مقابله کنیم، در پایان گفت: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم به روز مسائل منطقه ای و درون جامعه را مطرح کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha