شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ احمد

حوزه / مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان صبح امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، صبح امروز آیین تکریم و معارفه مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان در دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد.

در بخشی از این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ضمن قدردانی از مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان گفت: مدیر جدید مرکز، جوانی پر انگیز، پر تلاش، مسئولیت پذیر، دلسوز، ولایی و محب رهبری عزیز است.

وی تغییر و تحول در مرکز خدمات را منشاء خیر دانست و با بیان اینکه فقط در زمان آل بویه و صفویه کمک های مختصری به حوزه های علمیه توسط حکومت می شد، بر استقلال مالی حوزه های علمیه تاکید و خاطر نشان کرد: اگر مختصر مساعدت هایی که از سوی نظام هم به حوزه های علمیه میرسد در بخش مرکز خدمات هزینه می شود.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسام افروز، معاون انسانی و منابع مالی مرکز خدمات حوزه علمیه کشور، در بخش دیگری از این مراسم، ضمن تشکر از زحمات همه مدیران سابق مرکز خدمات هرمزگان گفت: در زمانی فقط یک نیرو در هرمزگان داشتیم که تمام بار سنگین مسئولیت را بر عهد داشت اما امروز شاهد رشد چشم گیر این مرکز هستیم.

وی، مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان را جوانی تحصیل کرده و پر تلاش معرفی کرد و افزود: امیدوارم این فرد جوان، بازوی خوبی برای مسئولین استان باشد و نماینده ولی فقیه در استان ایشان را مورد حمایت خود قرار دهند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از زحمات یکساله حجت الاسلام راحلی تقدیر و حجت الاسلام احمد فاضل پور به عنوان مدیر جدید مرکز خدمات حوزه علمیه هرمزگان معارفه شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha