جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رسول فلاحتی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت اعتنای پلیس نسبت به گزارش های مردمی تاکید کرد و گفت: زمانی که مردم می بینند پلیس نسبت به گزارش های آنها واکنش نشان می دهد خوشحال می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی، امروز در دیدار فصلی فرمانده و معاونان انتظامی استان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و میلاد امیر مومنان امام علی(ع) اظهار کرد: از تلاش های ممتد و مستمر نیروی انتظامی در کشور به ویژه در گیلان قدردانی می کنم.

وی با ابراز رضایت نسبت به انسجام خوب ایجاد شده توسط پلیس در عرصه میدانی، افزود: نسبت به انسجام پلیس در عرصه میدانی و شهرها قدردانی می کنیم و راضی هستیم اما قانع نیستیم.

امام جمعه رشت با تاکید بر تقویت خودصیانتی درون سازمانی نیروی انتظامی، بیان کرد: آسیبی که متوجه نیروی انتظامی می شود از درون است بنابراین خودصیانتی را در اولویت برنامه های پلیس قرار دهید.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی، خواستار توجه ویژه پلیس نسبت به گزارش های مردمی شد و تصریح کرد: عقیدتی سیاسی باید کار اخلاقی در بین کارکنان را انجام دهد ضمن اینکه سختگیری پیشگیرانه اثرگذار است.

وی بر ضرورت اعتنای پلیس نسبت به گزارش های مردمی تاکید کرد و گفت: زمانی که مردم می بینند پلیس نسبت به گزارش های آنها واکنش نشان می دهد خوشحال می شوند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود حیوان آزاری در برخی روستاها، خاطرنشان کرد: حیوان آزاری در روایات جزو پلیدترین کارها محسوب می شود و این عمل با گزارش های مردمی در استان بسیار کاهش پیدا کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی، گزارش های مردمی در صیانت از نیروی انتظامی را اثرگذار عنوان کرد و یادآور شد: حضور پلیس مبنی بر گزارش های مردمی در محله ها موجب خوشحالی مردم می شود.

وی با اشاره به کاهش سرقت در شهرها، اظهار کرد: سرقت حیوانات و احشام معضل برخی روستاها محسوب می شود بنابراین برخورد با سرقت در روستاها را به پاسگاه های مناطق توصیه می کنیم.

امام جمعه رشت، خواستار ایجاد ترس و خوف در میان سارقان شد و افزود: دستگاه قضا به طور قطع ارائه راهکارهای پلیس برای کاهش جرائم را می پسندد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد، تصریح کرد: توجه به مساجد به ویژه مساجد کنار کلانتری ها و پاسگاه ها موجب کاهش مشکلات پلیس می شود.

وی، یکی از معضلات گیلان را ترافیک شهری دانست و بیان کرد: استان گیلان به لحاظ شرایط اقلیمی همواره دارای ترافیک است و می طلبد تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ترافیک شهری را سبب ایجاد معضل روحی و روانی مردم ذکر کرد و گفت: مردم با جمع آوری نرده های بی آر تی در رشت احساس راحتی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحتی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است، خاطرنشان کرد: پلیس تسهیل کننده امنیت در جامعه است.

وی، مدارا با مردم را اولویت فعالیت پلیس خواند و یادآور شد: روابط اجتماعی اخلاق مدار پلیس با مردم اثرگذار است و در این راستا هر قدر پیش می رویم بالندگی و رشد پلیس را مشاهده می کنیم.

پلیس گمرک منطقه آزاد انزلی راه اندازی می شود

فرمانده انتظامی گیلان نیز در دیدار مذکور به تجربه کمیته های انقلاب اسلامی در ایجاد امنیت در جامعه در ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: توجه به مردم و مساجد از برنامه های ناجای استان است.

سردار عزیزالله ملکی به تمهیدات اندیشیده شده در راستای کاهش تلفات جاده ای گیلان اشاره کرد و افزود: شاهد کاهش تلفات و تصادفات درون و برون شهری استان برای دومین سال متوالی هستیم.

وی با اشاره به راه اندازی پلیس گمرک در آستارا، بیان کرد: در تلاش هستیم پلیس گمرک در منطقه آزاد انزلی را راه اندازی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha