دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز در خصوص راه اندازی شورای قرآن و عترت گفت: در سال ۱۴۰۰ دو بار جشن میلاد امام زمان(عج) در یک سال گرفته می شود؛ از این رو مقام معظم رهبری نیز فرموده اند که بیانیه گام دوم انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والملسمین لطف الله دژکام پیش از ظهر امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت امیرالمومین(ع) به میزبانی مجتمع غدیر برگزار شد، ضمن تبریک ایام سراسر نور و پر برکت امام علی(ع) اظهار کرد: همراهی یکی از مواردی است که اهمیت ویژه ای دارد، الحمدلله در روحانیت وجود دارد.

وی همچنین در خصوص راه اندازی شورای قرآن و عترت اضافه کرد: در سال ۱۴۰۰ دو بار جشن میلاد امام زمان(عج) در یک سال گرفته می شود؛ از این رو مقام معظم رهبری نیز فرموده اند که بیانیه گام دوم انقلاب زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) بوده و إن‌شاءالله برای سال ۱۴۰۰ همه باید تلاش کنیم که قرآن و عترت ویژه ارتباط داشته باشد و آن را در میان مردم توسعه دهیم.

نماینده ولی فقیه در فارس تصریح کرد: هر جا انقلابی عمل کنیم کارها پیش خواهد رفت، امیدواریم پایان ماه مبارک رمضان و این ایام نتیجه آن این باشد که خداوند لطف خود را شامل حال ما کند، و انتخابات و انتخاب خوبی را داشته باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha