چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام رضا حقیان

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان گفت: تریبون نماز جمعه ظرفیتی تبلیغی مناسب برای جذب خواهران علاقمند به حوزه های علمیه است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان، امروز در جلسه ای که به همت معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان، در ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان برگزار شد، گفت: باید از تمام ظرفیت های تبلیغی برای جذب خواهران علاقمند به حوزه های علمیه بهره گیریم و در این راستا برنامه ریزی های تبلیغی و اطلاع رسانی های گسترده صورت گیرد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان، با اشاره به اینکه در استان لرستان در ۱۸ نقطه آئین عبادی سیاسی نماز جمعه اقامه می شود، افزود: تریبون های نماز جمعه در همه شهرستانها آمادگی لازم را برای اطلاع رسانی در خصوص نحوه پذیرش خواهران علاقمند به مداریس علمیه استان را دارند و در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده است .

وی بیان داشت: نصب پوسترها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر و اماکن تبلیغی ،تبلیغ در فضای مجازی و تبلیغ چهره به چهره نیز از راهکارهای موثر برای جذب خواهران علاقمند به حوزه است .

حجت الاسلام حقیان، در پایان با اشاره به اینکه ستادهای شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز آمادگی لازم را برای تبلیغ در خصوص پذیرش حوزه علمیه خواهران را دارند، خاطر نشان کرد: برای تحقق این امر این دو نهاد نیز برنامه ریزی های تبلیغی و اطلاع رسانی های لازم را با معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان خواهند داشت .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha